کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316149 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا اپل سال آینده به پرچمداران خود گوشی دیگری معرفی می‌کند؟


با وجود تمام شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که پیرامون گوشی‌های اپل در سال جاری وجود دارد و با نزدیک‌شدن به زمان معرفی آن‌ها شایعات قوت می‌گیرند؛ همچنان به نظر می‌رسد این کمپانی رونمایی از آیفون 4 اینچی با نام احتمالی آیفون 7c را فراموش نکرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ به نظر می‌رسد اپل از فروش پرچمداران خود با نمایشگرهای بزرگتر کاملا راضی است و امسال قصد دارد دو مدل آیفون 6 اس و 6 اس پلاس را با بهینه‌سازی‌های انجام گرفته نسبت به نسخه‌های اصلی که سال گذشته معرفی شدند، وارد بازار کند. ولی این احتمال همچنان وجود داشت که با توجه به تقاضای بازار برای دستگاه‌هایی با نمایشگر کوچکتر، شاهد یک گوشی 4 اینچی از اپل نیز باشیم. اما این شایعات خیلی زود با واکنش کوپرتینونشین‌ها همراه شد و مشخص شد سال 2015 به جز آیفون 6s و 6s Plus از گوشی دیگر خبری نیست.

اما این تمام ماجرا نیست و به گزارش Economic Daily News، یکی از تولیدکنندگان نمایشگر‌های مخصوص دستگاه‌های الکترونیک به نام AUO مدعی شده است که قراردادی را برای تامین نمایشگر 4 اینچی گوشی آیفون 7 سی با اپل به امضا رسانده و قرار است نیمه اول سال 2016 عرضه آن آغاز شود. اگر این ادعا صحت داشته باشد باید سال آینده منتظر سه گوشی آیفون باشیم که برای اولین بار در تاریخ کمپانی اپل این اتفاق خ می‌دهد. یعنی سال آینده آیفون 7، 7  پلاس و 7 سی معرفی خواهند شد.

براساس رای‌گیری‌هایی که انجام شده آیفون 5 اس بهترین آیفون تمام تاریخ بوده است و همین امر می‌تواند در تصمیم‌گیری اپل برای معرفی یک آیفون کوچکتر موثر باشد. ولی نمی‌توان براساس نام آیفون 7c قضاوت کرد که همانند آیفون 5c، جنس گوشی از پلاستیک خواهد بود. اما به هر حال تا سال آینده بازار شایعات همچنان داغ خواهد بود و باید منتظر باشیم و ببینیم در گذر زمان چه اخباری منتشر می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26752 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/15 تعداد مشاهده: 1208
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر