کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Move to iOS برنامه اپل برای کوچ راحت‌تر کاربران اندرویدی به iOS

یکی از عواملی که افراد را در مهاجرت به پلتفرم و گوشی جدید باز می‌دارد، ترس از دست دادن اطلاعات اساسی و حساس در هنگام انتقال به دستگاه جدید است.


movei-to-ios

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اگر شما خواهان آن باشید که آیفون خود را به مدل جدیدتری ارتقا دهید، انتقال اطلاعات و داده‌ها ما بین دو دستگاه بسیار آسان و روتین است، این در حالیست که این عملیات ما بین یک گوشی مبتنی بر اندروید و آیفون کمی پیچیده به نظر می‌رسد. گرچه iOS به عنوان دومین پلتفرم موبایلی رایج در بازار شناخته می‌شود، با این حال اپل برای کاستن از ترس کاربران در هنگام مهاجرت از یک دستگاه اندرویدی با iOS، در نظر دارد اپلیکیشن جدیدی را تحت عنوان “Move to iOS”  راهی پلی استور کند.

کاربران با بهره‌گیری از این برنامه به راحتی به صورت وایرلس می‌توانند اطلاعات حیاتی و مهمی از جمله لیست مخاطبین، تاریخچه پیام‌ها، تصاویر ثبت شده توسط دوربین، بوک‌مارک ها، تصاویر پس‌زمینه، لیست مخاطبین ایمیلی و اطلاعات تقویم شخصی خود را به صورت محافظت شده به آیفون منتقل کنند. هرچند ساختن لیست اپلیکیشن های موردعلاقه توسط این برنامه در پلتفرم جدید دور از انتظار است، با این حال Move to iOS به شما کمک خواهد کرد که به راحتی در پلی استور اپلیکیشن مورد نظر خود را بیابید.

این برنامه هنوز به صورت رسمی قابل دریافت نبوده، با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که شاهد حضور پیش‌فرض آن در نسخه جدید سیستم‌عامل iOS باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26791 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/03/19 تعداد مشاهده: 1811
سافت گذر