کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ برای تولید تلفن هوشمند با بلک بری همکاری می‌کند

دو سال پیش سامسونگ با معرفی بلک‌بری مسنجر روی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی خود، همکاری با بلک‌بری را آغاز کرد و از آن پس همکاری این دو کمپانی روز به روز شیرین‌تر شد. حال شایعاتی در خصوص همکاری این دو کمپانی برای عرضه‌ی یک گوشی‌هوشمند جدید به بازار به گوش می‌رسد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ سامسونگ برای حضور بیشتر در بازار گوشی‌های هوشمند تجاری، همکاری با بلک‌بری را با ارائه‌ی سرویس‌های این کمپانی در گوشی‌های هوشمندش، دنبال کرده است. از جمله‌ی این سرویس‌ها می‌توان به SecuSUITE و WorkLife اشاره کرد که در گلکسی S6 و گلکسی S6 اج نیز ارائه شده است.

سامسونگ سال گذشته در مورد برقراری امنیت گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود با بلک‌بری همکاری کرد. پس از آن نیز شایعاتی در خصوص خرید کمپانی کانادایی توسط سامسونگ با قیمت 7.5 میلیارد دلار  منتشر شد. بعدها کره‌ای‌ها با تکذیب اخبار در مورد خرید بلک‌بری، عنوان کردند که بیشتر علاقه‌مند به همکاری با این کمپانی کانادایی هستند. حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که سامسونگ درصدد همکاری با بلک‌بری روی یک گوشی‌هوشمند جدید است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط الدار مورتازین، سامسونگ در حال همکاری با بلک‌بری برای عرضه‌ی یک گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید آبنبات چوبی به‌همراه سرویس‌های بلک‌بری به همراه آن است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این گوشی هوشمند در انتهای سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26859 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/26 تعداد مشاهده: 1167
سافت گذر