کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316271 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با اتصال به شبکه‌ های بی‌ سیم، اپل واچ کاربردی‌ تر می‌ شود

شنیده‌ها حکایت از این دارد که اپل برای اضافه کردن دو ویژگی جدید به نسل دوم watchOS خود برنامه‌ریزی کرده است. یکی از این ویژگی‌ها قابلیت اتصال مستقیم به اینترنت بدون نیاز به آیفون و دیگری Complicationهای پویا است که با هدف بهبود تجربه‌ی کاربری ساعت هوشمند اپل واچ، توسعه داده خواهد شد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اپل درصدد کاهش محدودیت اپل واچ از طریق اضافه کردن قابلیت اتصال مستقیم به شبکه‌های بی‌سیم به ساعت هوشمند خویش است. انتظار می‌رود اپل واچ از پاییز امسال بتواند بصورت مستقل به شبکه‌های بی‌سیم متصل شود. به این ترتیب کاربر قادر است بدون همراه داشتن گوشی هوشمندش، بصورت تمام و کمال از قابلیت‌های ساعت استفاده کند.

این موضوع فقط در مورد اپلیکیشن‌های پیش فرض توسعه یافته توسط اپل نیست و اپلیکیشن‌های غیر اپلی توسعه یافته برای اپل واچ نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود. توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود تا اپلیکیشن‌های خود را به گونه‌ای توسعه دهند که بصورت مستقل روی اپل واچ اجرا شده و به داده‌های مورد نیاز خود روی فضای وب بدون نیاز به گوشی، دست یابند.

Complicationها یا همان اعلانیه‌های نمایش داده شده در حاشیه‌ی ساعت، کاربردی‌تر از پیش خواهند شد. در حالت عادی توسعه‌دهندگان برای بروزرسانی وضعیت Complication خود از یک بازه‌ی 5 تا 15 دقیقه استفاده می‌کنند، در حالی که اپل تصمیم دارد تا اطلاعات را منطبق بر یک بازه‌ی زمانی بروزرسانی کند. با استفاده از این روش داده‌ی مورد نیاز برای هر Complication حتی پیش از روشن شدن صفحه‌‌ی نمایش، بروز خواهد شد.

همچنین باید به دریافت اعلانیه‌ها بدون نیاز به اتصال آیفون اشاره کرد. در این روش کاربران اعلانیه‌هایی را از قبیل نتیجه‌ی یک دیدار ورزشی یا میزان آلودگی هوا، بدون نیاز به اتصال آیفون دریافت خواهند کرد. باید دید که این بروزرسانی‌ها تا چه اندازه قادر خواهد بود تا کیفیت استفاده از اپل واچ را بهبود بخشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26861 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/26 تعداد مشاهده: 1649
سافت گذر