کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت انتشار کورتانا برای اندروید را به تعویق انداخته است

چندی پیش مایکروسافت از رویکرد جدید خود برای انتشار دستیار صوتی کورتانا برای اندروید و iOS پرده برداشت، حال آنکه به نظر می‌رسد انتشار کورتانا برای سیستم‌عامل اندروید با کمی تاخیر روبرو شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مایکروسافت در تاریخ 26 می رسما اعلام کرد که در نظر دارد تا نسخه‌ی اندرویدی و iOS کورتانا را روانه‌ی بازار کند. این کمپانی تاریخ عرضه‌ی این سرویس را برای اندروید و iOS به ترتیب اواخر ژوئن و انتهای سال جاری میلادی برشمرده بود.

مایکروسافت دیروز و در جریان برگزاری کنفرانس خود در E3 که با معرفی کورتانا برای ایکس‌‌باکس وان، مجددا از برنامه‌های خود برای عرضه‌ی این سرویس برای اندروید و iOS سخن گفت، اما زمان عرضه‌ی این سرویس برای اندروید با کمی تاخیر روبرو شده است. بطوریکه براساس اعلام مایکروسافت نسخه‌ی بتای این سرویس برای اندروید از ابتدای ماه جولای همزمان با پی‌سی‌های ویندوز 10 در اختیار کاربران خواهد بود.

به نظر می‌رسد مایکروسافت در نظر دارد تا در مدتی که عرضه‌ی کورتانا به تعویق افتاده، باگ‌ها و مشکلات این سرویس را رفع کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26900 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/27 تعداد مشاهده: 1395
سافت گذر