کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316118 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

Razer Mamba جدیدترین ماوس بی‌سیم ریزر برای بازی

شرکت Razer یَد طولایی در ساخت ماوس‌های بی‌سیم دارد و چند سال گذشته سری مامبا (Mamba) را به بازار معرفی کرد.


razer-mamba

اگر از طرفداران بازی‌های کامپیوتری باشید حتماً‌ به خوبی می‌دانید که بازی کردن با ماوس‌هایی که برای این‌کار طراحی شده‌اند لطف دیگری دارد، شرکت رِیزِر چند سال گذشته با عرضه ماوس‌های سری مامبا در این زمینه خودی نشان داده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ ماوس بی‌سیمِ گیمینگ این شرکت که در آن زمان معرفی شد، دارای شارژر پایه دار بود و از طریق بلوثوت به کامپیوتر فرمان صادر می‌کرد تا سیم دیگر مزاحمتی برای بازیکن ایجاد نکند. اخیراً‌ شرکت ریزر، طرفداران بازی‌های کامپیوتری را با عرضه مدل جدید ماوس مامبا مورد عنایت قرار داده است.

razer-mamba-2

عامل سرعت یکی از نکات مهم در ماوس‌های مخصوصِ بازی است و ریزر این امر حیاتی را از قلم نیانداخته، ماوس جدید این شرکت از سرعت ۱۶,۰۰۰ DPI بهره می‌برد. این میزان سرعت از جانب بازیکن قابل تنظیم است و بسته به بازیِ موردِ نظر، کاربر قادر است دقیقاً‌ DPI دلخواه را تعریف کند.

ماوس جدید مامبا از فناوری منحصر به فرد ریزر با نام Click Force Technology بهره می‌برد، این تکنولوژی باعث می‌شود کاربر ۱۴ کلیک مختلف را از بین حالت‌های تعریف شده انتخاب کند. ریزر سعی کرده برای ماوس مامبای جدید خود چیزی را از قلم نیاندازد و نکات زیبایی شناختی را به صورت تمام و کمال برای ماوس جدید خود اعمال کرده است.

razer-mamba-6

در کناره‌های ماوس نورهای LED به زیبایی خود نمایی می‌کند، این نورها در قسمت اسکرول ماوس نیز تعبیه شده‌اند، جالب اینجاست که ریزر در این سری ماوس حرفه‌ای خود سلیقه کاربران را در نظر گرفته و این نورها بسته به سلیقه کاربر قابل تغییر رنگ هستند. همانطور که در ابتدا ذکر شد ماوس سری جدید مامبا به صورت بی‌سیم کار می‌کند.

razer-mamba-4

اما اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که موس باسیم را ترجیح می‌دهید باید گفت که ریزر شما را فراموش نکرده و در کنار قابلیت بی‌سیم، کاربران به صورت باسیم می‌توانند از این ماوس استفاده کنند، کابلی برای این کار در داخل جعبه ماوس تعبیه شده است.

ناگفته نماند که این امکانات ویژه برای کاربر ارزان تمام نمی‌شود و ماوس مامبا شرکت ریزر با قیمت ۱۳۴.۹۹ پوند برای مدل بی‌سیم و ۷۹.۹۹ پوند برای مدل Tournament Edition به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود ریزر موس گیمینگ جدید خود را در سه‌ماهه سوم سال میلادی جاری روانه بازار کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26911 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/03/27 تعداد مشاهده: 3421
اخبار مرتبط
سافت گذر