کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیش‌بینی بیکاری با استفاده از داده‌های تلفن همراه

با جمع‌آوری داده‌های شخصی یک فرد مانند جستجوهای او در گوگل یا افرادی که در اینستگرام پیگیری می‌کند، می‌توان اطلاعات فراوانی در مورد او کسب کرد. این موضوع در مورد استفاده از تلفن همراه نیز صدق می‌کند و تحقیقات جدید نشان می‌دهند با تحت‌نظر گرفتن میزان استفاده‌ی یک فرد از تلفن همراه، می‌توان با تقریب بسیار بالایی حدس زد که وی به تازگی کار خود را از دست داده است یا خیر.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ جیمسون تول، به همراه گروهی از محققان در دانشگاه MIT به بررسی این موضوع از زوایای مختلف پرداخته‌اند. ابتدا آن‌ها زمینی در اروپا را که در سال ۲۰۰۶ یک شهرک صنعتی خودروسازی بود، مورد بررسی قرار دادند. این شهرک سه برج مخابره داده داشت و گروه محققان با گرفتن اطلاعات این برج‌ها، سعی در بررسی تعداد مکالمات رد و بدل شده توسط کارکنان داشتند.

نتایج نشان می‌داد که افرادی که احتمال بیکار‌شدن آن‌ها وجود داشت، تعداد تماس‌های خروجیشان در هفته‌ی منتهی به اعلام لیست نهایی، کاهش چشم‌گیری داشته است. محققان لیست کامل اخراجی‌ها را برای اثبات این‌که گروه مدنظر آن‌ها به طور کامل بیکار شده‌اند، ندارند؛ اما شواهدی در دست دارند که نشان‌ می‌دهد گروه اخراجی را به طور دقیق و به درستی تشخیص داده‌اند.

همچنین این محققان به بررسی رفتار گروه پس از بیکار شدن نیز پرداختند و نتایج جالبی بدست آوردند. تول می‌گوید:

ما متوجه شدیم که تعداد تماس‌های افراد اخراجی نسبت به افرادی که به کار خود ادامه دادند، ۵۱ درصد و نسبت به افراد عادی ۴۱ درصد کاهش یافته است. این افت‌ها تناسب خاصی را نشان نمی‌دهند؛ چرا که تماس‌های ورودی ۴۱ درصد و تماس‌های خروجی ۵۴ درصد افت داشته‌اند و به نسبت یکسانی کاهش نیافته‌اند. به طور مشابه تعداد تماس‌هایی که افراد احتمالی اخراج شده از فرد مشخصی داشتند نیز افت فاحشی از خود نشان می‌دهد. در نهایت آن‌ها متوجه شدند که افراد بیکار شده، فعالیت‌های فضای مجازی و فعالیت‌های اجتماعی کمتری از خود نشان می‌دهند و گروه‌های مجازی که در آن‌ها عضو هستند نیز پایدار نیستند. این دوری از اجتماع می‌تواند تبعات بی‌شغلی و عوارض روانی ناشی از آن را تشدید کند.

نهایتاً محققان به این نتیجه رسیدند که اگر در محله‌ای آثار مذکور مشاهده شود، می‌تواند نشانی برای افزایش بیکاری در آن منطقه باشد.

البته رعایت‌نشدن حریم‌خصوصی، بار دیگر در مورد این تحقیق می‌تواند مورد چالش قرار بگیرد؛ ولی در هر صورت باید توجه داشت که هرگونه رفتاری که شاید حتی متوجه آن نیز نباشیم، می‌تواند اطلاعاتی از زندگی خصوصی ما را فاش کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26991 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/04 تعداد مشاهده: 1267
کلید واژه ها: ,
سافت گذر