کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عکس‌هایی جدید از گلکسی نوت 5 سامسونگ فاش شدند

در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۴ میلادی سامسونگ با معرفی گلکسی آلفا اولین گوشی فلزی خود را معرفی کرد هر چند که این گوشی تنها فریمی فلزی داشت. مدتی بعد گلکسی نوت ۴ معرفی شد که در ساخت آن موادی با کیفیت بالا به کار رفته بود. اما به نظر بزرگ‌ترین تغییر سامسونگ همراه با معرفی گلکسی نوت ۵ در راه خواهد بود.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در سال ۲۰۱۵ میلادی سامسونگ استفاده‌ی کامل از مواد مرغوب در گوشی‌های خود را با معرفی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج آغاز کرد. سامسونگ با معرفی این دو گوشی پرچم‌دار، باتری قابل تعویض و امکان ارتقای حافظه‌ی داخلی را از گوشی‌های جدید خود حذف کرد. اما با عکس‌های جدیدی که از نوت ۵ سامسونگ فاش شده‌اند به نظر می‌رسد این ویژگی‌ها از سری نوت نیز حذف خواهند شد.

فاش کننده‌ای معروف nowhereelse.fr که قبلا سابقه‌ی فاش کردن عکس‌هایی از گوشی‌های گلکسی اس ۶ و اچ‌تی‌سی وان ام ۹ را دارد به نظر می‌رسد اولین عکس‌ها را از نوت ۵ منتشر کرده است. این عکس‌ها شباهت زیادی به گلکسی اس ۶ دارند که ممکن است بسیاری را ناامید کند. فوربس معتقد است که این عکس‌ها خبر از طراحی یکپارچه می‌دهند که به معنای حذف ویژگی‌های باتری قابل تعویض و امکان افزایش حافظه‌ی داخلی می‌دهد. باید در آن‌ها به برش‌های قلم استایلوس و جک هدفون دقت بیشتری کرد که به نظر کمی عجیب می‌آیند و نکته‌ی دیگر این‌که ممکن است این عکس‌های رندرهایی مفهومی باشند و یا به طور کلی اشتباه باشند.

Samsung Galaxy Note5 Schema 06 840x739

در واقع این تغییرات بزرگ غیرمنتظره نبودند چرا که سامسونگ سعی داشته تا تعریف خود از تعامل کاربران با گوشی‌های پرچم‌دارش را تغییر دهد. رقبای سر سخت چینی به همراه اپل که سالی موفق با آیفون ۶ و ۶ پلاس را پشت سر می‌گذارد همه باعث شده‌اند تا سامسونگ تمام تلاش خود را برای جلب نظر کاربران به کار گیرد. همچنین بسیاری از سازندگان بزرگ نیز وارد دنیای فبلت‌ها شده‌اند که کار را دشوارتر از قبل می‌کند. اما کارها دشوارتر نیز می‌شوند چرا که کاربرانی که از قلم استایلوس استفاده‌ی کمی دارند می‌توانند رو به خرید نکسوس ۶ و یا فبلت جدید الجی که به نظر می‌رسد به زودی معرفی شود، بیاورند.

اما مشکل اصلی اینجا است که طرفداران سری نوت سامسونگ همواره افرادی با استفاده‌ی بالا بوده‌اند که نیاز زیادی به حافظه‌ی قابل ارتقا و باتری قابل تعویض دارند و حذف این ویژگی‌ها می‌تواند آن‌ها را به سمت خرید دیگر گزینه‌ها سوق دهد.

باید توجه داشت ساختاری یکپارچه نمی‌تواند مانعی برای قرار دادن جایگاه افزایش حافظه داخلی باشد و سامسونگ می‌تواند با درگاه‌های کوچکی که به صورت سینی در فریم دور گوشی جاسازی می‌شوند این قابلیت را بنا بر سنت همیشگی سری نوت در نوت ۵ نیز حفظ کند. البته یکی از مدیران ارشد سامسونگ نیز قبلا اشاره کرده که ممکن است این ویژگی‌ها برای برابری با رقبا در زمینه‌ی عملکرد و حافظه، حذف شوند.

note 5 cgcase

در مورد باتری نیز فوربس مدعی شده که ممکن است سامسونگ به نوعی تلاش کند قاب پشتی و شیشه‌ای نوت ۵ را طوری بسازد که قابل جدا کردن باشد اما امکان به حقیقت پیوستن آن به نظر کم است. همچنین ورود صفحات نمایش 4K و پورت USB از نوع سی نیز به نظر کم می‌آیند. نکته‌ی آخر این که این عکس‌ها غیررسمی هستند و باید تا زمان معرفی نوت ۵ منتظر ماند تا بتوان نظر مناسبی در مورد آن داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27060 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/08 تعداد مشاهده: 1495
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر