کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

سرویس نقشه‌ی اپل قابلیتی دارد که گوگل مپس ندارد

گم شدن در ترمینال‌های بزرگ یا ایستگاه‌های متروی زیرزمینی بعضا کار را برای افرادی که مسیر را نمی‌شناسند، سخت می‌کند؛ چراکه خارج شدن از خروجی اشتباه به معنای دورشدن از مقصد نهایی است. اما اپل در نظر دارد تا در سرویس نقشه‌ی iOS 9، راهکاری را برای این مشکل ارائه کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در صورتی که در ترمینال‌های بزرگ یا ایستگاه‌های مترویی که دو خط یکدیگر را ملاقات می‌کنند، قرار گرفته باشید، می‌دانید که پیدا کردن راه خروجی که در مسیر مقصدتان باشد، در صورت عدم آشنایی با محیط یک چالش بزرگ است. حال شنیده‌ها حکایت از این دارند که اپل در iOS 9 درصدد رفع این مشکل است.

براساس اطلاعات ارائه شده اپل در نظر دارد تا علاوه بر اضافه کردن مسیرهای حمل و نقل عمومی به سرویس نقشه‌ی خود، قابلیت دیگری را نیز ارائه کند. این قابلیت بهترین خروجی را در زمان خارج شدن از ایستگاه مترو یا قطار در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

برای مثال در صورتی که کاربر در سمت جلوی قطار قرار داشته باشد، پس از پیاده شدن شاید سرویس نقشه‌ی اپل وی را به خروجی‌های انتهایی یا میانی هدایت کند تا از این طریق وی سریع‌تر به مقصد برسد. هرچند این ویژگی بسیار پیش پا افتاده به نظر می‌رسد، اما در شهرهای بزرگی نظیر نیویورک، استفاده از چنین ویژگی‌های بسیار کاربردی خواهد بود.

سرویس نقشه‌ی گوگل از نظر ارائه‌ی خدمات مسیریابی با وسایل نقلیه‌ی عمومی بسیار قوی است، اما این سرویس از وجود ویژگی جدیدی که اپل ارائه خواهد داد، محروم است. البته سرویس نقشه‌ی گوگل با تعیین جهت حرکت کاربر، مسیر حرکتی وی را نمایش می‌دهد. در صورتی که روی نقطه‌ای که مکان کاربر را روی نقشه نشان می‌دهد، دقت کنید، سوی مکان نما نشان‌دهنده‌ی مسیر حرکت  است.

قابلیت مورد نظر از جمله‌ی چندین ویژگی است که در پاییز به همراه انتشار iOS 9 منتشر خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌ها، امکان استفاده از سیری به همراه سرویس نقشه‌ی اپل است؛ بطوریکه کاربران قادر خواهند بود تا مسیر منتهی به مقصدی را بدون نیاز به لمس یا تایپ از طریق سیری بپرسند.

ارائه‌ی مسیر با استفاده از سرویس‌های حمل و نقل عمومی، در زمان عرضه فقط در شهرهایی نظیر بالتیمور، شیکاگو، برلین، لندن، مکزیکو سیتی، نیویورک، فیلادلفیا، سن فرانسیسکو، تورنتو و واشنگتن در دسترس خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27063 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/08 تعداد مشاهده: 1655
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر