کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316358 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مخابرات نمی‌تواند تلگرام را مختل کند

اختلال نقطه‌ای تلگرام همچنان در تهران ادامه دارد اما مدیران شرکت‌های اینترنتی حاضر به پذیرش این موضوع نیستند.


به گزارش سافت گذر به نقل ازتسنیم، اختلالات تلگرام همچنان با گذشت چندین ماه، در سرویس بسیاری از شرکت‌های اینترنتی دیده می‌شود و تاکنون نیز کسی غیر از مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت که صراحتا این مشکلات را بر گردن تلگرام انداخت، حاضر نشده درباره کیفیت متنوع این پیام‌رسان در سرویس‌ شرکت‌های داخل کشور اظهار نظر کند.
حال پای این اختلالات به سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات تهران نیز باز شده است به گونه‌ای که اگر به شکل عادی در برخی نقاط، درصدد برقراری ارتباط با سرور این پیام‌رسان باشید امکان این کار را ندارید اما در عین حال می‌توانید با راه‌اندازی یک وی‌پی‌اِن، به تلگرام دست یابید.
این تست عملی بیش از آنکه اختلال را گردن تلگرام بیاندازد، زاویه دید را به سمت سرویس شرکت‌های داخلی می‌برد و این فرضیه را در ذهن می‌سازد که شاید شرکت‌های اینترنتی عامل ایجاد این اختلال هستند.
با این حال، چنین موضوعی را از علیرضا صیدی -مدیر عامل مخابرات استان تهران- جویا شدیم و وی هم صراحتا ایجاد اختلال برای تلگرام را رد کرد و گفت: از منظر فنی قادر به انجام این کار نیستیم.
وی در پاسخ به احتمال مسدودسازی تلگرام و شبکه‌هایی از این دست برای کمک به درآمدهای مخابراتی گفت: دسترسی به این شبکه‌ها غالبا برای اپراتورهای موبایل ضرر و زیان به بار می‌آورند اما برای ما که رد بخش ثابت کار می‌کنیم حتی منفعت‌زا هم هستند زیرا کاربران برای تعامل با امثال تلگرام مجبور هستند حجم بیشتری اینترنت خریداری کنند.
مدیر عامل مخابرات تهران بار دیگر با تأکید بر اینکه از منظر فنی نمی‌توانیم به صورت نقطه‌ای اختلال در یک برنامه ایجاد کنیم، گفت: معمولا اعمال محدودیت و مسدودسازی در دسترسی برخی سایت‌ها و برنامه‌ها توسط مراجع مرتبط با این کار نظیر کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه صورت می‌گیرد و اپراتورهای ارتباطی فیکس و موبایل کاره‌ای نیستند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27199 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1394/04/15 تعداد مشاهده: 1886
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ali 1394/05/28 17:33
واقعا متاسفم که نمیتونن همچین کارری رو بکنن
ناشناس 1394/04/16 08:47
ای آقا وقتی بزرگترین سرور های دنیا رو میتونن با حمله سایبری و فرستادن میلیاردها اسپم در هر ثانیه از کار بندازن اون وقت نمی تونن مشابهه همچین کاری واسه تلگرام انجام بدنlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
مهدي 1394/04/15 08:23
وقتی سهام شرکت مخابرات ایران ظرف کمتر از 8 دقیقه به کل خریداری شد به این صورت:
[ در واقع بلوک اول سهام مخابرات 15 ثانیه پس از اعلان بر روی تابلوی بورس به فروش رسید. بلوک دوم نیز طی دو دقیقه و سرانجام بلوک سوم پس از سه دقیقه به فروش رسید. ]
و همه هم در کشور میدونن کدوم نهاد بوده که به این سرعت سهام رو خریداری کرده، وقتی این اختلال در هیچ نقطه دنیا وجود نداره جز کشور ما و وقتی در کشور ما با یه اکانت وی پی ان شما میتونی این اختلال رو رفع کنی، بخوبی هر انسان عقب مونده ذهنی هم میتونه بفهمه قضیه چی هست. انکار این مساله توسط مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت بخوبی نشوندهنده حمایت کامل از این اتفاق در بالاترین رده ها داره و نیازی نیست ایشون بیشتر از این لا پوشانی کنه. بقول معروف سرشون رو کردن تو برف و اون تن گنده رو نمیبینن که بیرونه.