کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رکورد پلی‌استور گوگل در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۵ پائین‌تر از اپ‌استور اپل

بدون شک بزرگ‌ترین فروشگاه‌های حال حاضر دنیا، فروشگاه‌های نرم‌افزاری گوگل پلی و پلی استور اپل هستند، این در حالیست که مایکروسافت نیز با ادغام دو استور ویندوز و ویندوز فون کم‌کم دارد به گوی این رقابت می‌پیوندد. غول‌های فناوری بر اساس یک سنت دیرینه در پایان هر فصل، آماری از میزبان محبوبیت سرویس‌های خود را منتشر می‌کنند، بر همین اساس امروز شاهد انتشار اطلاعاتی در رابطه با میزان مراجعه کاربران به گوگل پلی و اپ‌استور در طول سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۵ هستیم.


google_play_vs_appstore

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ هنگامی که به سراغ اکوسیستم موبایل می‌رویم، دو غول این صنعت یعنی گوگل و اپل در رقابت با هم ظاهر می‌شوند. رقابت آن‌ها تنها به بخش درآمدها محدود نمی‌شود، بلکه در قلب و ذهن توسعه‌دهندگان و خریداران آن‌ها نفوذ کرده است. گوگل سیستم‌عامل موبایل خود، اندروید را در کنار فروشگاه پلی‌استور قرار داده است و اپل نیز سیستم‌عامل خود، iOS را در کنار فروشگاه اپ‌استور خود پیشنهاد می‌دهد.

بر این اساس در طول سه‌ماهه دوم ۲۰۱۵، میزان مراجعه کاربران پلی‌استور نسبت به اپ‌استور اپل ۸۵ درصد بیشتر بوده که البته با توجه به میزان محصولات تولیدی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید آمار معقولی محسوب می‌شود؛ اما جالب است که بدانید علا رقم این، آمار اپ‌استور قوی‌تر از گوگل پلی در بخش سودآوری عمل کرده است.

Google-Play-Store-led-in-downloads-App-Store-in-revenue-for-the-second-quarter

طبق اطلاعات منتشر شده، سودآوری و میزان درآمد توسعه‌دهندگان از اپ‌استور ۷۰ درصد بیشتر از افرادیست که اپلیکیشن‌های خود را راهی فروشگاه نرم‌افزاری گوگل می‌کنند. علی‌رغم اختلاف موجود در درآمد حاصل از این دو پلتفرم در مورد فروشگاه اپلیکیشن‌ها، فاصله‌ی موجود بین این دو فروشگاه به دلیل بالا رفتن دانلود اپلیکیشن‌ها از گوگل‌پلی در برخی از بازارهای نوظهور و از طرفی افزایش محصولات مقرون به صرفه اندرویدی کاهش یافته است؛ شاید همین افزایش محبوبیت اندروید یکی از دلایلی باشد که توسعه‌دهندگان را ترغیب به حمایت از این پلتفرم می‌کند.

شاید عجیب نباشد که بدانید کاربران چینی و ساکن ایالات‌متحده کماکان بیشتر دانلود را از این فروشگاه‌های نرم‌افزاری انجام می‌دهد؛ ژاپن، بریتانیا و روسیه در رتبه سوم تا پنجم این لیست قرار دارند. درنهایت، بخش بازی‌های این دو فروشگاه نه تنها بالاترین بازدید را طی ماه‌های اخیر داشته‌، بلکه بیشترین درآمد حاصل برای توسعه‌دهندگان نیز از همین دسته به حساب آن‌ها واریز شده است.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27434 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/04/28 تعداد مشاهده: 2083
سافت گذر
نظرات بینندگان

omid 1394/04/29 09:10
اپل داره بازار موزیک را میگیره، حتی الان به رقابت با بیتپورت پرداخته