کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316301 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مارک زاکربرگ یک قدم به عنوان ثروتمندترین مرد جهان نزدیک شد

بر اساس جدیدترین لیست ثروتمندترین افراد جهان که توسط بلومبرگ منتشر شده، مدیرعامل و ایده پرداز اصلی بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان مارک زاکربرگ، هم‌اکنون به عنوان جوان‌ترین میلیارد جهان شناخته می‌شود.


Facebook founder Mark Zuckerberg moves step closer to becoming world's richest person

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بر اساس گزارش منتشر شده توسط بلومبرگ، مارک زاکربرگ ۳۱ ساله هم اکنون به عنوان جوان‌ترین میلیارد جهان شناخته می‌شود. ثروت وی با رشد ۸.۶ میلیارد دلاری نسبت به سال گذشته به ۴۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار می‌رسد.

تحلیل گران وال‌استریت در روز چهارشنبه پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت هر برگ از سهام فیس‌بوک با ۹۸.۳۹ دلار خرید و فروش شود. این در حالیست که کمپانی مذکور طی سه ماه دوم سال جاری با راه‌اندازی تبلیغات ویدئویی درون شبکه‌ای خود درآمد قابل ملاحظه‌ای به دست آورده است. در کنار این موضوع، اینستاگرام نیز که به کمپانی فیس‌بوک تعلق دارد، در این مدت روند رو به رشدی را سپری کرده است.

ارزش سهام این شرکت در بازار بورس وال‌استریت طی یک سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته، این در حالیست که نسبت به سال ۲۰۱۲ و زمان ورود فیس‌بوک به بازار بورس نیز بیش از ۱۶۰ درصد رشد نشان داده می‌شود؛ ارزش کل سهام فیس‌بوک هم‌اکنون در بازار بورس به بیش از ۲۷۵ میلیارد دلار رسیده است.

در همین حال آقای اینگوار کامپارد ۸۹ ساله سوئدی طی مدت زمانی که از آغاز سال ۲۰۱۵ می‌گذرد، از تجارت خود بیش از ۲.۸ میلیارد دلار ثروت به دست آورده که مجموع دارایی‌های وی را به رقم ۴۲.۲ میلیارد دلار رسانده است. شرکت لوازم خانگی سوئدی و چندملیتی Ikea که متعلق به وی است، از فروش محصولات خود در سرتاسر جهان طی یک سال گذشته بیش از ۳.۲ میلیارد یورو به دست آورده است که حدود ۱۰.۵ درصد از این میزان از بازار بریتانیا کسب شده است.

مارک زاکربرگ با اختلاف ۳۰۰ میلیون دلاری، در لیست ثروتمندترین افراد جهان هم‌اکنون پشت سر مدیرعامل غول نرم‌افزاری اوراکل آقای لری الیسون قرار گرفته و پس از آن نیز صاحب کمپانی آمازون جف بزوس با سرمایه ۴۳.۵ میلیارد دلاری قرار گفته است؛ و اما نام بنیان‌گزار کمپانی مایکروسافت بیل گیتس، همانند پنج سال گذشته در صدر جدول ثروتمندترین افراد جهان قرار دارد.

وی که هم‌اکنون بیش از ۸۵.۲ میلیارد دلار سرمایه داشته، با اخلافی فاحشی نسبت به نفرات بعدی بر صدر این لیست تکیه زده و انتظار نمی‌رود به این زودی‌ها کسی بتواند وی را از جایگاه خود عزل کند. در رده دوم و سوم این لیست، آمانسیو اورتگا صاحب شرکت ایندیتکس و وارن بافت صاحب برند برکشایر هاتاوی به ترتیب با ۷۰.۸ و ۶۷.۶ میلیارد دلار سرمایه قرار گرفته‌اند. کریستی والتون، همسر جیم والتون و صاحب برند والتون نیز به عنوان ثروتمندترین بانوی سال ۲۰۱۵ با دارایی ۳۶.۸ میلیارد دلاری شناخته شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27510 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/05/01 تعداد مشاهده: 1766
سافت گذر