کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316218 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لانچر Arrow اپلیکشن اندرویدی جدید مایکروسافت است

در جریان‌های اخیر که مایکروسافت به توسعه و تولید برای تمام پلتفرم‌ها تمایل نشان داده، لانچر نیمه‌خصوصی بتایی را بی‌سروصدا برای اندروید منتشر کرده است که Arrow نام دارد.


arrowlauncher

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛  نسخه اولیه از رابط کاربری استفاده می‌کند که یادآور لانچر Aviate برای شخص است؛ اما به نظر می‌رسد که پیشنهاد‌های متنی کمتر در آن به چشم می‌خورد. بااینکه نسخه فعلی کاملاً ابتدایی است، اما شاید ایده‌های بزرگ‌تر در راه باشند.

اولین چیزی که به نظر می‌رسد این است که Arrow آیکون برنامه‌های سیستمی مثل تلفن و پیام‌ها را عوض می‌کند که کاری خوب اما غیرمنتظره است. صفحه اصلی به سه قسمت تقسیم می‌شود. در ردیف بالا می‌توانید برنامه‌هایی را که به تازگی استفاده کرده‌اید ببینید، ناحیه بزرگ‌تری در وسط برای نمایش برنامه‌هایی که بیش از بقیه استفاده از آن‌ها استفاده کرده‌اید وجود دارد و ردیف پایینی برای برنامه‌هایی که کاربر می‌خواهد به آن‌ها دسترسی سریع داشته باشد، در نظر گرفته شده است.

یک حقه که Arrow در آستین مخفی کرده این است که اگر ردیف آخر را باز هم به سمت بالا بکشید برنامه‌های بیشتر، فولدرها و مخاطبینی که به تازگی با آن‌ها ارتباط برقرار کرده‌اید را می‌بینید. لانچر در شروع، تمام موارد این قسمت را برایتان پر می‌کند تا با فضایی خالی روبه‌رو نشوید.

یک صفحه در چپ و یک صفحه در راست هم وجود دارد که هرکدام کارکرد مخصوص به خود را دارند. در این نسخه نمی‌توانید صفحات را اضافه یا حذف کنید. صفحه را به سمت راست بکشید و لیستی برای مدیریت کارهای خود را می‌بینید که خیلی ساده به نظر می‌رسد، اما اجازه اضافه کردن یادآورهای برنامه‌ریزی‌شده را به شما می‌دهد. بهتر است امیدوار باشیم که در نسخه‌های بعدی، برنامه Wunderlist را هم به جای این برنامه قرار بدهند.

اگر کشیدن ردیف پایینی صفحه برایتان مناسب نیست، توجه کنید که در سمت چپ میانبری به مخاطبین به تازگی استفاده‌شده یا افرادی که بیش از بقیه با آن‌ها ارتباط برقرار کرده‌اید، نشان داده می‌شود. محل مشاهده لیست برنامه‌ها به لانچر Android M Google Now یا لانچرهای دیگری با طراحی مشابه آن، شباهت دارد.

فراموش نکنید که این لانچر هنوز نیمه‌خصوصی و بتا است. احتمالاً بعداً قابلیت‌های بیشتری در آن گنجانده می‌شود و عیب‌های آن نیز برطرف خواهد شد. از کارهایی نظیر تنظیم آیکون‌های اختیاری کاربر هنوز پشتیبانی نمی‌شود و تجربه ابتدایی را به کاربر منتقل خواهد کرد. فعلا می‌توانید این نسخه آزمایشی را از اینجا دانلود کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27570 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/05/05 تعداد مشاهده: 1930
سافت گذر