کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316117 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

10 ابزار کاربردی برای رفع مشکلات شایع در استفاده از ویندوز

ویندوز سیستم عاملی پیشرفته، تمیز و به بلوغ رسیده‌ است. اما با وجود تلاش‌های زیاد شرکت مایکروسافت، مشکلات کوچکی وجود دارند که می‌توانند آزاردهنده باشند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ این مشکلات می‌توانند از منابع مختلفی منشا می‌گیرند. نگرانی‌های امنیتی، گزینش سادگی به جای پیچیدگی، مشکلات بوجود آمده توسط خود کاربران و یا تصمیم‌های سوال برانگیز طراحان سیستم عامل بخشی از این عوامل هستند. خوشبختانه برای رفع هر یک از مشکلات نرم‌افزاری مخصوصی نیز وجود دارد که در ادامه به ۱۰ مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

۱۰. Magical Jelly Bean Keyfinder

قیمت: رایگان

2

یکی از مشکلات اساسی در استفاده از ویندوز، به یاد داشتن شماره سریال‌های نرم‌افزارهای خریده شده است. اگر اهل خرید نسخه‌ی اصلی نرم‌افزارهایی که استفاده می‌کنید، هستید قطعا تا به حال با این مشکل دست و پنجه نرم کرده‌اید.

مشکل زمانی به چشم می‌آید که قصد نصب دوباره‌ی نرم‌افزار خریداری شده را داشته باشید. Wifi Password Revealerبرنامه‌ای است که در این مواقع می‌تواند به کمک شما بیاید. این نرم‌افزار در نسخه‌ی رایگان خود اجازه‌ی بازیابی شماره سریال ۳۰۰ برنامه را به شما می‌دهد. البته نسخه‌ی پولی آن نیز وجود دارد که بازیابی شماره سریال ۶۵۰۰ برنامه را برای شما ممکن خواهد کرد.

این توسعه دهنده، نرم‌افزارهای کاربردی دیگری مانند Wifi Password Revealer را برای یافتن رمز فراموش شده‌ی شبکه‌ی وایرلس که بر روی سیستم شما ذخیره شده، ارائه کرده است.

CCleaner .۹

قیمت: رایگان (قابل آپگرید به نسخه‌ی پرمیوم)

3

بر هیچ کس پوشیده نیست که پس از مدتی استفاده از ویندوز، به علت ذخیره شدن اطلاعات غیرضروری، این سیستم عامل بسیار کند می‌شود. این عامل باعث می‌شود تا کاربران به نصب دوباره‌ی کل سیستم عامل خود روی بیاورند.

اگر قصد نصب دوباره‌ی ویندوز را ندارید، نرم‌افزار CCleaner می‌تواند اطلاعات غیرضروری را از حافظه‌ی دستگاه شما پاک کرده و فضای اشغال شده توسط آن‌ها را آزاد کند.

ModernMix .۸ جایگزینی برای منوی استارت ویندوز

قیمت: ۵ دلار (Modern Mix and Start8)؛ نسخه رایگان (Classic Shell)

4

زمان زیادی تا عرضه‌ی ویندوز ۱۰ باقی نمانده است و بروزرسانی رایگان از ویندوز ۷ یا ۸.۱ به آن، منوی استارت و قابلیت استفاده از اپلیکیشن‌های مدرن در حالت پنجره‌ای را برای کاربران به همراه خواهد آورد. اگر قصد بروزرسانی به ویندوز ۱۰ را ندارید، می‌توانید به ویندوز ۸.۱ خود امکانات و ویژگی‌های زیادی را اضافه کنید.

نرم‌افزار مادرن میکس ساخت شرکت استارداک با قیمت ۵ دلار، به شما اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های مدرن را بر روی ویندوز خود نصب و استفاده کنید. اگر نمی‌توانید تا زمان عرضه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ صبر کنید، استارت۸ و مادرن میکس با ارائه‌ی نسخه‌ی آزمایشی ۳۰ روزه به شما اجازه می‌دهند تا بخشی از ویژگی‌های ویندوز ۱۰ را قبل عرضه‌ی رسمی آن تجربه کنید.

۷. کامپیوتر خود را به یک هاتسپات WiFi تبدیل کنید

قیمت : رایگان

5

گاهی اوقات نیاز شدیدی به اشتراک‌گذاری اینترنت لپ‌تاپ خود دارید. فرض کنید در هتلی هستید که دسترسی هر اتاق محدود به یک کاربر است و یا تنها گزینه‌ی اتصال شما به مودم اصلی یک کابل اینترنت است.

ویندوز به صورت پیش‌فرض امکانات مناسبی برای انجام این کار ندارد اما با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند Connectify Hotspot، MyPublic WiFi و Virtual Router می‌توانید اتصال اینترنت کامپیوتر خود را به اشتراک بگذارید.

۶. بهترین استفاده از تسکبار با استفاده از نرم‌افزار Bins

قیمت : ۵ دلار

6

قابلیت پین یا همان سنجاق کردن نرم‌افزارهای پراستفاده به تسکبار از زمان معرفی آن در ویندوز ۷ طرفداران بسیاری بدست آورده است. برنامه‌ی Bins متعلق به شرکت 1UP این ویژگی را بهتر نیز می‌کند و به شما اجازه می‌دهد نرم‌افزارهای مشابه را در یک آیکون تسکبار گردآوری کنید.

بعد از نصب و راه‌اندازی Bins فقط لازم است آیکون برنامه‌های‌ که می‌خواهید که در جایی مشخص گردآوری کنید را با استفاده از دراگ و دراپ و مانند کاری که در گوشی هوشمند خود انجام می‌دهید، در یک فولدر تسکباری جمع کنید.

با استفاده از بینز خواهید توانست نرم‌افزارهای مرتبط با موسیقی و یا مرورگرهای وب را در یک محل مشخص گردآوری کنید.

۵. دسکتاپ خود را صفحه‌بندی کنید

قیمت : ۱۰ دلار (امکان استفاده‌ی آزمایشی ۳۰ روزه)

7

بسیاری از کابران ویندوز از دستکتاپ خود برای دسترسی سریع به فایل‌ها و برنامه‌های مورد نیاز استفاده می‌کنند. اما این روش باعث درهم ریختگی دسکتاپ و از بین رفتن نظم آن می‌شود. اینجا است که نرم‌افزاری کاربردی مانند Fences به کمک شما می‌آیند.

Fences به شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها و میان‌برهای سیستمی خود را بر روی نواحی مشخصی از دسکتاپ قرار دهید. هر ناحیه به صورت سایه‌ای دیده می‌شود تا بتوان در یک نگاه به راحتی تمامی موارد را مشاهده کرد. شما می‌توانید با دوبار کلیک، آیکون‌های مرتب شده‌ی خود را مشاهده کرده و یا با دوبار کلیک مجدد آن‌ها را پنهان کنید. حتی می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار، مانند گوشی‌های هوشمند، دسکتاپ خود را صفحه بندی کنید.

۴. بک‌آپ گرفتن از تنظیمات برنامه‌های کامپیوتری

قیمت: رایگان

8

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات در نصب دوباره‌ی ویندوز، از دست دادن تنظیمات برنامه‌های پراستفاده است. CloneApp می‌تواند از این اطلاعات شما بک‌آپ بگیرد.

کلون‌اپ به شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌های دلخواه خود را انتخاب کرده و از تنظیمات آن‌ها بک‌آپ بگیرید و در زمان نیاز از این بک‌آپ‌ها برای بازگرداندن تنظیمات خود استفاده کنید.

این نرم‌افزار به صورت پیش‌فرض از ۱۰۰ برنامه پشتیبانی می‌کند و می‌تواند اطلاعات را از دایرکتوری ویندوز، فولدرهای پروفایل و رجیستری جمع‌آوری کند. البته اگر نیاز به بک‌آپ گیری از تنظیمات برنامه‌ای دارید که در لیست پیش‌فرض موجود نیست می‌توانید آن را به صورت دستی اضافه کنید.

GetFolderSize .۳

قیمت : رایگان

9

وقتی می‌خواهید بر روی حافظه‌ی سیستم خود جای بیشتری باز کنید نیاز به نرم‌افزاری کاربردی و دقیق برای یافتن برنامه‌های غیرضروری دارید.

GetFolderSize می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید کل حافظه یا بخش دلخواهی از آن را اسکن کنید. GetFolderSize فولدرهای شما را به صورت درختی و براساس مقدار فضایی که اشغال کرده‌اند، نمایش خواهد داد.

با استفاده از این نمودار می‌توانید فولدرهایی که فضایی بیشتر از حد نیاز اشغال کرده‌اند را شناسایی کرده و یا بازی کامپیوتری قدیمی را که مدت‌ها است بازی نکرده‌اید، بازیابی کنید. برنامه‌ی WinDirStat نیز می‌تواند ویژگی‌های مشابهی را در اختیار شما قرار دهد.

Speccy .۲

قیمت : رایگان

10

یافتن اطلاعات سخت‌افزاری کامپیوتر با استفاده از ابزار پیش‌فرض ویندوز بسیار سخت است و اطلاعاتی که پیدا می‌کنید نیز بسیار سطحی هستند. اینجا است که نرم‌افزارهای کابردی به کمک شما می‌آیند.

نرم‌افزار Speccy ساخت شرکت پیریفرم به شما این امکان را می‌دهد تا اطلاعات دقیقی از سخت‌افزار کامپیوتر خود را در یک لیست مشاهده کنید. این نرم‌افزار می‌تواند اطلاعات و نوع رم مورد استفاده و مقدار حافظه‌ی آن و حتی اطلاعات مادربرد دستگاه را در اختیار شما قرار دهد.

Pandora Recovery .۱

قیمت : رایگان

11

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از پاک کردن فایلی از لپ‌تاپ و حتی از سطل آشغال ویندوز، متوجه با ارزش بودن آن شده‌اید. Pandora Recovery می‌تواند این نگرانی شما را با بازیابی فایل از دست رفته برطرف کند.

زمانی که اطلاعاتی را از کامپیوتر خود پاک می‌کنید، در واقع اطلاعات آن بر روی حافظه‌ی دستگاه شما تا زمانی که توسط داده‌های دیگر پر نشده است، باقی می‌ماند. فایل‌های پاک شده همواره قابل بازگشت نیستند، اما با استفاده از Pandora Recovery می‌توانید شانس خود را برای بازیابی آن فایل‌ها امتحان کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27583 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/05/05 تعداد مشاهده: 2076
سافت گذر