کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی گروه جدیدی از دستگاه‌های مبتنی بر اندروید ور در IFA 2015

رویداد بزرگ IFA 2015 تا چند روز دیگر در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود و باید منتظر حضور پررنگ کمپانی‌های کوچک و بزرگ باشیم. اندروید ور نام سیستم‌عاملی است که مخصوص ساعت‌های هوشمند طراحی شده؛ ولی همچنان نتوانسته جایگاه واقعی خود را به دست بیاورد. به گزارش CNET امسال باید منتظر اتفاقات تازه و معرفی دستگاه‌های اندروید وری جدید در IFA باشیم.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ نمایشگاه ایفا 2015 برلین از 4 تا 9 سپتامبر (13 تا 18 شهریور) در کشور آلمان آغاز به کار می‌کند و کنفرانس‌های خبری نیز از روز 2 سپتامبر (11 شهریور) شروع می‌شود. وب‌سایت سی‌نت مدعی شده امسال باید منتظر اتفاقات تازه در معرفی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید ور باشیم و قرار است کمپانی‌های مشهوری چون موتورولا، ال‌جی، هوآوی و ایسوس با دست پر در ایفا 2015 حاضر شوند. انتظار می‌رود با معرفی دستگاه‌های جدید مبتنی بر این سیستم‌عامل، شرایط تازه‌ای پیش روی اندروید ور قرار گیرد.

در واقع ساعت‌های هوشمند اندروید وری که سال گذشته معرفی شدند را باید کمی نا امیدکننده بدانیم. شاید موتو 360 موتورولا یکی از بهترین محصولات در این زمینه باشد، ولی این دستگاه هنوز از مشکلاتی رنج می‌برد که انتظارات ما از یک ابزار پوشیدنی رده بالا را برآورده نمی‌کند. بسیاری از دستگاه‌های دیگر کاملا فراموش شده‌اند و به این موارد فروش ضعیف دستگاه‌های اندروید وری را نیز اضافه کنید.

امیدواریم ایفا 2015 میدان جدیدی برای اندروید ور باشد و سرانجام با معرفی دستگاه‌های جدیدتر و قدرتمندتر بتوانیم توانایی واقعی این سیستم‌عامل را شاهد باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27965 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/06/03 تعداد مشاهده: 1473
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر