کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پهپادهای مجهز به دوربین فرآیند ساخت و ساز را زیر نظر می‌گیرند

نصب دوربین‌های مدار بسته در کارگاه‌های ساختمانی موضوع چندان جدیدی نیست؛ اما پیمانکار سازنده‌ی ورزشگاه جدید تیم بسکتبال ساکرامنتو کینگز از روش مدرن‌تری برای زیر نظر گرفتن پیشرفت پروژه استفاده می‌کند. این کمپانی از پهپادها برای تهیه‌ی تصاویر سه بعدی و نظارت برای پیشرفت پروژه استفاده می‌کنند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ این روز‌ها بسیاری از کارفرمایان برای زیر نظر گرفتن پروژه‌های ساختمانی از دوربین‌های مدار بسته استفاده می‌کنند؛ اما سازنده‌ی ورزشگاه جدید ساکرامنتو کینگز، از پهپادهای مجهز به دوربین برای زیر نظر گرفتن پیشرفت پروژه استفاده می‌کند. در این پروژه از پهپادهای مجهز به دوربین کمپانی ImageInFlight استفاده می‌شود. تصاویر ثبت شده توسط این دوربین‌ها سپس به تصاویر سه‌بعدی تبدیل می‌شوند. تصاویر سه‌بعدی با استفاده از یک نرم‌‌افزار که توسط تیمی از محققان در دانشگاه ایلینوی توسعه یافته، با تصاویر سه‌بعدی قبلی و همچنین نقشه‌های سه‌بعدی کل پروژه مقایسه شده و از این‌رو نتیجه‌ی ساخت و ساز مبنی بر میزان پیشرفت پروژه در قسمت‌های مختلف مشخص می‌شود. با استفاده از این روش می‌توان با سرعت بیشتر و دقت بالاتری فهمید که آیا همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود یا خیر.

شاید در نگاه اول این روش از نظر افرادی که در این پروژه مشغول به کار هستند، چندان خوشایند نباشد؛ اما استفاده از این روش نه برای تحت نظر گرفتن میزان کار انجام شده توسط کارگران، بلکه برای بهینه‌سازی فرآیند کار در پروژه است. هدف از بکارگیری روش‌های خودکار، تهیه‌ی تصاویر و مقایسه آن‌ها با تصاویر قبلی و تصاویر سه‌بعدی کل پروژه است تا با شناسایی کمبودها و در اختیار گذاردن منابع مورد نیاز برای تسریع روند ساخت و ساز، بهره‌وری ساخت افزایش پیدا کند.

محققان دانشگاه ایلینوی در حال توسعه‌ی هر چه بیشتر این طرح هستند که براساس آن پهپادها را قادر به نصب دوربین در جای جای پروژه‌ی در حال ساخت می‌کند. با استفاده از این امکان می‌توان در زمان کوتاهی پهپادها را مامورنصب دوربین در جای جای پروژه کرد تا از این طریق نظارت بیشتری روی انجام پروژه داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28022 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/06/07 تعداد مشاهده: 1564
سافت گذر