کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ادوبی از استفاده عنوان «فتوشاپی» برای تمام تصاویر نگران است!

شرکت ادوبی این روزها حال و روز خوشی ندارد. پس از حمله همه جانبه شرکت‌های مختلف به نرم‌افزار فلش این شرکت حالا به‌نظر می‌رسد محصول دیگر آن‌ها یعنی فتوشاپ نیز در معرض خطر قرارگرفته است.


adobe photoshop

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ خطری که این‌بار نه از نقطه‌نظر امنیتی بلکه بیشتر از نظر “عنوان” جلب نظر می‌کند. بنابر اذعان منابع رسمی، این شرکت از بابت عمومی شدن استفاده از نام محصول این برند برای محصولات مشابه نگرانی دارد.

این روند مشابه استفاده از عنوان آسپرین برای نام واقعی دارو یعنی acetylsalicylic acid است. ادوبی خوستار توقف استفاده افراد از صفت ” فتوشاپی بودن” در خصوص عکس‌هایی است که با دیگر نرم‌افزارها تغییر یافته‌اند.

این نگرانی ادوبی را می‌توان در قالب دستورالعمل‌هایی که به عنوان قوانین پایه برای استفاده صحیح از عناوین برندها در اینترنت منتشر شده مشاهده کرد. با این اوصاف به‌نظر می‌رسد این دستورالعمل کارایی چندانی نخواهد داشت.

به عنوان یک مثال ساده، ادوبی از کاربران خواسته تا در رویارویی با تصاویری که به‌نظر دستکاری شده هستند عنوان کنند ” به‌نظر می‌رسد این تصویر توسط نرم‌افزار Adobe® Photoshop® تغییر یافته‌اند” و دیگر از جمله ” به‌نظر می‌رسد این تصویر فتوشاپی باشند” استفاده نکنند.

adobe photoshop rules

علی‌رغم این تفاسیر آنچه تاکنون از روند ابلاغ چنین دستورالعمل‌هایی به کاربران شاهد بوده‌ایم حکایت از نتیجه عکس آن‌ها و یا در بهترین حالت، عدم تاثیر آن‌ها بوده است. نکته‌ای که به‌نظر می‌رسد ادوبی را مجبور به تغییر روند کنونی خود خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28038 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/06/09 تعداد مشاهده: 1690
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر