کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونمایی رسمی از OPPO R7 Lite با صفحه نمایش 720p

شرکت Oppo‌ بی‌سر و صدا گوشی جدیدی از خانواده R7 خود را معرفی کرد، این گوشی Oppo R7 Lite‌ نامیده می‌شود. گوشی R7 شرکت Oppo‌ مدتی است که به بازار عرضه شده و از قرار معلوم محبوبیت این محصول باعث شده تا این شرکت دامنه این سری از گوشی‌های خود را گسترش دهد، Oppo R7 Lite درواقع نسخه جمع و جور تر R7 است که با سخت‌افزار پایین‌تر در رده گوشی‌های خوش قیمت قرار می‌گیرد.


OPPO-R7-Lite

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اگر از طرفداران محصولات Oppo باشید حتماً می‌دانید که R7‌ از صفحه‌نمایش فول‌اچ‌دی بهره می‌برد اما نسخه لایت این محصول به صفحه‌نمایشی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز است. در ساخت پنل این صفحه‌نمایش از فناوری AMOLED‌ استفاده شده و در هر اینچ ۲۹۴ پیکسل قرار داده شده است. از لحاظ رم نیز گوشی R7 Lite تنها از ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد.

Oppo-R7-Lite-01

شرکت Oppo حیفش آمده تا پردازنده این گوشی را تنزل دهد و R7 Lite همانند R7 از چیپست اسنپ‌دراگون ۶۱۵ بهره می‌برد،‌از لحاظ حافظه ذخیره سازی نیز شانزده گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است که کاربر در صورت تمایل می‌تواند با استفاده از کارت‌های حافظه موجود در بازار آنرا ارتقا بخشد. در خصوص دوربین نیز در قسمت جلو شاهد دوربینی هشت مگاپیکسلی هستیم در حالیکه قسمت عقب این گوشی به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است.

شارژر VOOC در کنار باتری 2320 میلی‌آمپری سایر مشخصات سخت‌افزاری R7 Lite را تشکیل می‌دهند. شرکت Oppo برای این محصول جدید خود اندروید ۵.۱ را که بر اساس سیستم‌عامل Color OS نسخه ۲.۱ ساخته شده است در نظر گرفته در حالیکه گوشی R7 این شرکت همچنان از اندروید کیت‌کت بهره می‌برد و هنوز در صف انتظار آپدیت اندروید آب‌نبات چوبی است. به این ترتیب نسخه لایت R7 از لحاظ سیستم‌عامل به نسبت به R7 برتری دارد.

جالب اینجاست که اگر به وب‌سایت رسمی Oppo به آدرس Oppostyle.com سری بزنید در کمال تعجب متوجه خواهید شد که گوشی جدید این شرکت برای فروش وجود ندارد؛ اما همین محصول در فروشگا‌ه‌های اندونزی در حال حاضر به فروش می‌رسد. گوشی R7 Lite قیمتی معادل ۲۸۰ دلار دارد درحال که R7 به قیمت ۳۵۰ دلار در اندونزی به فروش می‌رسد.

در همین حین علاقه‌مندان اروپا و آمریکایی محصولات Oppo قادر هستند با صرف مبلغ ۴۰۰ دلار R7 را خریداری کنند و با این حساب انتظار می‌رود R7 Lite در آمریکا و اروپا قیمتی معادل ۳۲۰ دلار داشته باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28134 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/06/17 تعداد مشاهده: 1699
سافت گذر