کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیپد پرو از زبان وب سایت اپل

مدت مدیدی است که شایعات و اخبار مختلفی در خصوص آیپد پرو اپل به گوش می‌رسد، حال آنکه دیشب و در جریان مراسم موسوم به Hey Siri، اپل از آیپد پروی خود با صفحه‌ی نمایش ۱۲.۹ اینچی رونمایی کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ آیپدهای اپل همیشه به عنوان محبوب‌ترین تبلت‌های بازار مورد توجه کاربران بوده‌اند و اکنون آیپد پرو با صفحه‌ی نمایش ۱۲.۹ اینچی رتینا درصدد آن است تا تجربه‌ی بهتری را از نظر کاربری در اختیار کاربران قرار دهد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط اپل عملکرد پردازنده‌ی مورد استفاده در آیپد پرو که A9X نام دارد، در مقایسه با آیپد ایر ۲ بیش از دو برابر بهبود یافته است. همچنین باید به بهبود عملکرد مالتی تاچ اشاره کرد که در کنار ارائه‌ی تجربه‌ی کار با iOS در ابعاد بزرگ‌تر، امکان استفاده از قلم و کیبورد را نیز فراهم آورده است. به گفته‌ی اپل، آیپد پرو تبلتی است که امکان بروز خلاقیت بیشتر در کاربر را فراهم می‌کند.

صفحه‌ی نمایش ۱۲.۹ اینچی رتینا

صفحه‌ی نمایش ۱۲.۹ اینچی رتینای مورد استفاده در آیپد پرو را باید دارای بیشترین رزولوشنی خواند که یک ابزار مبتنی بر iOS از آن بهره می‌برد. در واقع صفحه‌ی نمایش ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو از ۵.۶ میلیون پیکسل تشکیل شده است. با استفاده از این صفحه‌ی نمایش می‌توان به ویرایش ویدیوهای 4K پرداخت، برای انجام یک ارائه‌ی خوب اسلاید طراحی کرد یا تجارت خود را از طریق آن دنبال نمود. مهندسان اپل فناوری مالتی تاچ مورد استفاده در آیپد پرو را مورد بازنگری قرار داده‌اند تا با مختصات جدید صفحه‌ی نمایش تجربه کاربری بهتری را ایجاد کند. مساحتی که آیپد پرو در اختیار کاربر قرار می‌دهد ۷۸ درصد بیشتر از مساحتی است که می‌توان در آیپد ایر ۲ مورد استفاده قرار داد.

صفحه‌ی نمایش رتینای مورد استفاده در آیپد پرو تمام فناوری‌هایی که می‌تواند عکس العمل با سرعت بالا و همچنین کیفیت بالای نمایشی را به ارمغان بیاورد،  به کار گرفته است. فناوری مالتی تاچ مورد استفاده در آیپد پرو به گونه‌ای بهینه شده که با استفاده از آن می‌توان دو نوع لمس را که مربوط به لمس انگشت و لمس با قلم است، شناسایی کرد.

iPadPro 1

تراشه‌ی A9X

در قلب آیپد پرو نسل سوم از تراشه‌ی ۶۴ بیتی اپل یا همان A9X قرار گرفته است. در مقایسه با پردازنده ی آیپد ایر ۲، تراشه‌ی جدید به کار رفته در آیپد پرو از نظر عملکرد پردازشی ۱.۸ برابر و از نظر عملکرد گرافیکی ۲ برابر بهبود یافته است. اپل اعلام کرده که در ساخت تمام ماژول‌‌های تراشه‌ی A9X بهره‌وری بالا در کنار کاهش مصرف انرژی به عنوان فاکتور اصلی توسعه در نظر گرفته شده است. اپل مدعی شده که آیپد پرو قادر است وظایفی را که پیش از این انتظار اجرای آن توسط پی‌سی‌ها می‌رفت، به راحتی اجرا کند.

iPadPro 2

سیستم عامل iOS 9

با تغییرات و بهبودهای ایجاد شده در iOS 9 امکان بهره‌گیری از تمام قدرت و قابلیت سخت‌افزاری آیپد پرو اپل فراهم شده است. با استفاده از قابلیت‌هایی نظیر نمایش دو پنجره‌ی همزمان در کنار هم، کاربران می‌توانند بصورت بهتری از آیپد ایر استفاده کنند. همچنین باید به بهبود سیری و جستجوی اسپات لایت نیز اشاره کرد.

iPadPro 3

اپلیکیشن‌های آیپد پرو

اپل تبلت جدید و غول پیکر خود را با اپلیکیشن‌های پیش فرض همراه کرده است که براساس اطلاعات ارائه شده هر یک از این اپلیکیشن‌ها برای استفاده در امور روزانه بسیار ضروری هستند. همچنین باید به اپ استور نیز اشاره کرد که اپلیکیشن‌های متعددی فقط برای استفاده در آیپد طراحی شده‌اند.

iPadPro 4

طراحی

با وجود بهره‌گیری از یک صفحه‌ی نمایش بسیار بزرگ، آیپد پرو همچنان سبک بوده و ضخامت کم را نیز سرلوحه کار قرار داده است. این تبلت تنها ۶.۹ ضخامت داشته و وزن آن نیز ۷۱۸ گرم است. با بهره‌گیری از یک ساختار یکپارچه، در دست گرفتن این محصول سایز بزرگ آن را چندان مشخص نمی‌کند.

iPadPro 5

بلندگوی چهارگانه

اپل در تبلت جدید خود از وجود چهار بلندگو بهره می‌برد که بصورت یکپارچه با بدنه، در داخل آیپد پرو قرار گرفته‌اند، از این‌رو تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی نیز در این تبلت به اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش آن قدرتمند است. در مقایسه با آیپد ایر، قدرت خروجی آیپد پرو سه برابر بیشتر شده است. آیپد پرو بصورت خودکار با توجه به نحوه‌ی قرارگیری تبلت و نحوه‌ی در دست گرفتن، بالاترین فرکانس‌ها را برای امواج صوتی خروجی متناسب با موقعیت کاربر، تولید می‌کند.

iPadPro 6

کیبورد جدید برای آیپد پرو

 اسمارت کیبورد نام یکی از لوازم جانبی است که به طور اختصاصی برای آیپد پرو طراحی شده است. اپل مدعی است که طراحی این کیبورد بسیار خلاقانه است و می‌توان با اتصال آن به عنوان یک کاور، همیشه از وجود یک کیبورد فول سایز بهره برد. این کیبورد از طریق Smart Connector به آیپد پرو متصل می‌شود و می‌توان با استفاده از این اینترفیس جدید بصورت دو طرفه، داده‌ و انرژی را انتقال داد.

iPadPro 7

اپل پنسل

کیبورد تنها وسیله‌ جانبی عرضه شده به همراه آیپد پرو نیست و باید به قلم استایلوس ارائه شده توسط اپل نیز اشاره کرد. اپل پنسل علاوه بر بالا بردن بهره‌وری قابلیت مالتی تاچ آیپد پرو، قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مثال می‌توان به نگه داشتن قلم بصورت کج و فشار وارد کردن به صفحه‌ی نمایش اشاره کرد که با بهره‌گیری از آن می‌توان خطوط را بریک و یا پهن ترسیم کرد. اپل سعی کرده تا تجربه‌ی کاربری طبیعی را در کار با قلم در اختیار کاربران قرار دهد. براساس اطلاعات ارائه شده، صفحه‌ی نمایش با استفاده از یک مکانیزم خاص قادر است لمس قلم با انگشت را از هم تفکیک کند، از این‌رو زمانی که قلم روی صفحه‌ی نمایش قرار می‌گیرد، صفحه‌ی نمایش تشخیص داده وسیگنال قلم ۲۴۰ بار در هر ثانیه چک می‌شود.

iPadPro 8

سنسور اثر انگشت

با استفاده از فناوری تاچ آی‌دی، کاربران می‌توانند اثر انگشت خود را به یک رمز عبور ماندگار تبدیل کنند. با استفاده از این قابلیت می‌توان با یکبار لمس قفل آیپد پرو را باز کرد و از این‌رو امنیت دستگاه حتی زمانی که آیپد پرو در دست دیگران است، تامین می‌شود. با استفاده از تاچ آی‌دی می‌توان خریدهای امنی را در آیتونز، آی‌بوکز و اپ استور به‌راحتی انجام داد. همچنین تاچ‌ آی‌دی امکان انجام پرداخت از طریق اپل پی را نیز ممکن می‌کند.

iPadPro 9

دوربین اصلی و سلفی آیپد پرو

با استفاده از آیپد پرو می‌توان تصاویر بسیار شفاف و با کیفیتی را ثبت کرد. اپل در دوربین آیپد پرو از یک سنسور پرقدرت استفاده کرده که امکان ثبت تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا را فراهم می‌کند. پردازند‌ه‌ی مخصوص تصاویر نیز بهترین عملکرد را داشته و در زمان ثبت تصاویر پانوراما یا سایرمدهای ثبت تصویر، بهترین خروجی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین باید به امکان ثبت ویدیوهای موسوم به تایم لپس و اسلوموشن نیز اشاره کرد که با رزولوشن 720p ذخیره می‌شوند.

iPadPro 10

دوربین فیس‌تایم تعبیه شده در آیپد نیز در مقایسه با گذشته بسیار بهبود یافته است. با ترکیب دوربین سلفی بهتر و همچنین امکان نمایش تصاویر در صفحه‌ی نمایش بزرگ‌تر، انجام مکالمات ویدیویی بسیار لذت‌ بخش‌تر از پیش می‌شود.

iPadPro 11

وای فای و ال‌تی‌ای

با استفاده از اتصال بی‌سیم و دیتای آیپد پرو می‌توان به شبکه‌ی جهانی اینترنت متصل شده و انواع داده‌های مورد نیاز را از طریق این شبکه‌ها در آیپد پرو مورد استفاده قرار داد.

اسمارت کاور و قاب‌های سیلیکونی

اپل برای آیپد پرو خود قاب‌ها و کاورهای متعددی را توسعه داده است که از جمله‌ی آن می‌توان به کاورهای سیلیکونی این کمپانی اشاره کرد. اپل در محصولات جانبی خود از پلی اورتان استفاده کرده و در دو رنگ سفید و خاکستری روانه‌ی بازار خواهد کرد.

iPadPro 12

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28174 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/06/20 تعداد مشاهده: 1857
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر