کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آفیس 2016 ویندوز در 31 شهریور رسما عرضه می‌شود

علاقه‌مندان آفیس امسال منتشر نسخه جدید این محصول پرآوازه مایکروسافت هستند اما تاکنون تاریخ دقیقی از زمان انتشار آفیس ۲۰۱۶ از جانب این غول نرم‌افزاری اعلام نشده بود، اکنون مایکروسافت برای اینکه کاربران را از بلاتکلیفی بیرون بیاورد، تاریخ دقیق انتشار آفیس جدید خود را رسما اعلام کرد، این محصول پرطرفدار حدود ده روز دیگر در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


office-2016

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ مایکروسافت نسخه پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶ را حدود سه ماه پیش در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار داده بود و ۳۱ شهریور ماه این محصول مهر تایید برای انتشار دریافت خواهد کرد تا چشم کاربران در سرتاسر دنیا به جمال آن روشن شود.

اگر از طرفداران محصولات سری آفیس هستید بد نیست بدانید به‌روز‌رسانی‌های اساسی در این نسخه اعمال شده است، امکان کارکردن چند نفر بر روی یک سند واحد که تاکنون تنها برای کاربران نسخه آفیس آنلاین ممکن بود در آفیس ۲۰۱۶ برای تمام کاربران در دسترس است. به این ترتیب چندین کاربر، همزمان قادر هستند بر روی یک سند واحد کار کنند و بدون درنگ نتیجه‌ تغییرات آنها اعمال شود.

فرآیند سینک یا همسان‌سازی اسناد نیز در نسخه آفیس ۲۰۱۶ آسان‌تر شده است تا کاربران بتوانند به راحتی مستندات خود را که بر روی کامپیوتر ذخیره شده است با حساب کابری ابری خود سینک کنند و در آینده آنها را از کامپیوتر و دستگاه‌های مختلفی ویرایش نمایند.

ساتیا نادلا، سکان‌دار یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نرم‌افزاری دنیا، تاکید خاصی بر روی قابلیت‌های پلتفرم هوشمند رایانش ابری مایکروسافت دارد. ناگفته نماند که نسخه مایکروسافت آفیس برای کاربران مک نیز از تیر ماه عرضه شده است،‌البته این نسخه محدودیت‌های آفیس ۳۶۵ را داراست. مایکروسافت برای اینکه کاربران مک را راضی نگه‌ دارد، پیش‌ از این اعلام کرده بود که نسخه‌ کامل آفیس این شرکت برای مک در شهریور ماه منتشر خواهد شد، اما از قرار معلوم این گفته وعده‌ای بیش نبوده چرا که شهریور رو به اتمام است و خبری از نسخه مکِ آفیسِ مایکروسافت در کار نیست که نیست.

به هر ترتیب باید گفت انتشار آفیس ۲۰۱۶ برای تمامی پلتفرم‌ها ممکن است دیر و زود داشته باشد اما بدون شک سوخت و سوز ندارد و دیری نخواهد پایید که تمامی کاربران با سیستم‌عامل‌های مختلف به این محصول پرطرفدار مایکروسافت دسترسی داشته باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28179 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/06/20 تعداد مشاهده: 1737
سافت گذر