کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316158 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با اپلیکیشن Hush عمر باتری گوشی اندرویدی را افزایش دهید

طول عمر باتری همواره یکی معضلات صاحبان گوشی‌های هوشمند است؛ علاوه بر این داشتن باتری با طول عمر بالا یکی از مزیت‌هایی است که امروزه کمتر گوشی هوشمندی از آن برخوردار است. اخیرا ابزاری توسعه داده شده که تا حدودی این مشکل را برطرف می‌کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ آيا می‌دانستيد كه نزديک به ۴۶درصد از عمر باتری تلفن هوشمند زمانی صرف می‌شود كه نمايشگر آن خاموش است؟ اين رقم بسیار غافلگير كننده است، خصوصا با در نظر گرفتن اين واقعيت كه نمايشگر معمولا بيشترين تاثير را بر عمر باتری دارد. با در نظر گرفتن همه عوامل، مصرف برق يک گوشی وقتی در حالت استراحت قرار می‌گيرد بايد تقريبا به صفر برسد، اما اپلیکیشن‌ها همواره گوشی‌ها را بیدار نگه می‌دارد.

البته این مصرف باتری نکته‌ی قابل توجهی است، چرا که پردازش‌های پشت صحنه برای حفظ ارتباط اهمیت بسیاری دارند. مشكل واقعی زمانی است كه باگ‌ها يا استفاده نادرست گوشی شما را برای مدت طولانی بيدار نگهدارند. تا به حال مشخص شده که اپلیکیشن‌های بلامصرف معمولا ۲۸.۹ درصد از مصرف باتری در زمان خاموش بودن صفحه نمايش ابزار را به خود اختصاص می‌دهند.

IMG 7616 710x473

حال راه‌حل این موضوع چیست؟ اگرچه نمی‌توان به طور کامل این مشکل را برطرف کرد اما محققان دانشگاه Purdue ابزاری با نام Hush برای این مشکل ارائه کرده‌اند. اين ابزار اپلیکیشنی است که عادت‌های گوشی هوشمند را فرامی‌گیرد تا عمر باتری آن را بدون قربانی كردن تجربه كاربری کاربر بهبود ببخشد؛ به‌عبارت ديگر اين ابزار در عمل پردازش‌های پشت صحنه را به‌طور كارآمدتری اداره می‌كند.

ابزار Hush زمانی که صفحه نمايش گوشی خاموش است اپلیکیشن‌هایی که به عمر باتری آن لطمه می‌زنند را می‌بندد، البته اين كار را در مورد همه برنامه‌ها انجام نمی‌دهد. اين ابزار سرويس‌ها و اپلیکیشن‌هایی كه کاربر دائما از آن‌ها استفاده می‌کند را فعال نگه می‌دارد تا برنامه محبوب هميشه در كامل‌ترين شرايط خود اجرا شود. البته قابل ذکر است که اين ابزار به پردازش‌های ضروری مانند وای‌فای و صفحه‌بندی سلولی كه برای حفظ ارتباطات کاربر حياتی هستند نيز اجازه می‌دهد به فعاليت خود ادامه دهند.

Smartphone Battery Life

محققين Purdue متوجه شده‌اند كه ابزار Hush می‌تواند به‌طور متوسط ۱۵.۷ درصد در عمر باتری صرفه‌جويی كند. شايد اين رقم يک پيشرفت خيره‌ كننده به‌ نظر نرسد اما به طور قطع مسير را برای بهبودهای نرم‌ افزاری جديد در زمينه بازدهی باتری هموار می‌سازد. در عين حال، شما با ۱۶ درصد ذخيره باتری بيشتر می‌توانيد كارهای بسیاری را انجام داده و طول عمر باتری را به یک روز افزایش دهید.

دانلود ابزار Hush از گیت‌هاب

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28214 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/06/23 تعداد مشاهده: 1852
سافت گذر
نظرات بینندگان

ابراهیم 1394/06/24 11:28
سلام
چطوری نصبش کنم ؟lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet