کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی هوشمند Vibe Shot لنوو؛ لذت یک عکاسی حرفه‌ای

این روزها که به واسطه شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تب عکاسی و فیلم‏ برداری در میان مردم بالا رفته است، گوشی هوشمندی که امکانات یک دوربین را در حد نیمه حرفه‏ای با خود به همراه دارد، قطعاً طرفداران بسیاری خواهد داشت.


Lenovo-Vibe-Shot

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ گوشی هوشمند Vibe Shot، چنانچه از نام آن پیداست لنوو در تولید این تلفن همراه بیشتر روی توانمندی‌های تصویری و دوربین تمرکز داشته است. حتی شکل ظاهری دستگاه از جنس آلومینیوم و به طور صیقلی طراحی شده که شباهت بسیاری به یک دوربین دارد.

lenovo vibeshot

Vibe Shot یگ گوشی هوشمند مجهز به دوربین 16 مگاپیکسلی پشت دستگاه و دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی است که با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه عکس برداری و فیلم برداری می‏‌کند.

فوکوس لمسی، قابلیت تشخیص چهره، ثابت کننده تصویر، روشنایی هوشمند (HDR)، تصاویر پیوسته پانوراما، ثابت کننده ویدئو، حسگر BSI و فلش سه گانه از ویژگی هایی هستند که به کاربر این امکان را می‏‌د‏هد تا با تلفن همراه خود لذت عکاسی حرفه‏‌ای را تجربه کند. یک کلید فیزیکی اسلایدر نیز روی دستگاه قرار گرفته که هنگام عکاسی موجب حرکت میان حالت‌های هوشمند و حرفه‌ای می‏‌شود.

lenovo vibe shot

این پرچمدار جدید لنوو از پردازنده 8 هسته‌‏ای 64 بیتی Qualcomm Snap dragon 615 بهره می برد که شامل دو پردازنده 4 هسته‏ای با فرکانس‏های 7/1 گیگاهرتز و 0/1 گیگاهرتز است.

Lenovo-Vibe-Shot-01

از مشخصات این گوشی هوشمند می‏توان به صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD مجهز به تکنولوژی ضد خش Gorilla Glass3، سیستم عامل اندروید 5/0، باتری 3000 میلی آمپر، گرافیک Adreno 405 و حافظه رم 3 گیگابایت اشاره کرد.

حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقاع تا 128 گیگابایت فضای کافی برای عکس، ویدیو و موزیک را برای کاربر فراهم می‌کند. این مدل از دو سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کند که با شبکه 2G، 3G و 4G LTE سازگار است. Vibe Shot در رنگ های سفید، زرشکی و خاکستری با یک سال گارانتی سازگار در بازارهای موبایل کشور عرضه می‌گردد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28221 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/06/23 تعداد مشاهده: 1749
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر