کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

iOS 9 امروز منتشر می‌شود

چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته اپل طی مراسمی به معرفی نسل جدید گجت‌های خود شامل آیپد پرو، آیفون‌ ۶ اس، آیفون ۶ اس پلاس و آیپد مینی ۴ پرداخت. در کنار معرفی این محصولات اپل وعده‌ی انتشار iOS 9  را داد که حال به نظر می‌رسد روز موعود فرا رسیده و کاربران گجت‌های iOS می‌توانند آخرین نسخه‌ی این سیستم‌عامل را امشب دانلود کنند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ امروز مصادف با ۱۶ سپتامبر، زمان انتشار نسخه‌ی نهایی iOS 9 اپل است.از جمله‌ی بهبود‌های صورت گرفته در این باید به قابلیت‌هایی نظیر امکان استفاده از دو اپلیکیشن با قرارگرفتن پنجره در کنار هم، نمایش اطلاعات مربوط به سرویس‌های حمل و نقل عمومی در سرویس نقشه اپل، بهبود‌های اعمال شده روی سیری و سرویس جستجوی اسپات‌لایت و بهبود مصرف باتری اشاره کرد.

اپل ساعت دقیقی را برای انتشار سیستم عامل iOS 9 اعلام نکرده، اما براساس تجربیات پیشین در خصوص انتشار نسخه‌های قبلی iOS می‌توان زمان تقریبی در دسترس قرار گرفتن آخرین نسخه‌ی سیستم عامل iOS را حدس زد. برای مثال سال گذشته اپل سیستم عامل خود را ساعت ۱۰ صبح به وقت ساحل غربی آمریکا منتشر کرد، بنابراین باید انتظار داشت که در واپسین ساعات امشب کاربران ایرانی قادر به بروزرسانی گجت‌های اپلی خود به این سیستم‌عامل باشند.

کاربران آیپد ۲ در کنار آیپد مینی و نسخه‌های بعدی، آیپاد تاچ نسل پنج و نسل جدید به همراه کاربران آیفون ۴ اس و نسخه‌های جدیدتر قادر خواهند بود از سیستم عامل اپل استفاده کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28252 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/06/25 تعداد مشاهده: 1735
کلید واژه ها: ,
سافت گذر