کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فایرفاکس با پیام رسان ویدیویی Hello آپدیت شد

موزیلا امروز بروزرسانی ۴۱ مرورگر فایرفاکس را برای دسکتاپ و اندروید منتشر کرد. این کمپانی مدعی است که فایرفاکس اولین مرورگری است که از وجود یک پیام‌رسان داخلی بهره می‌برد. با استفاده از این قابلیت می‌توان در پلتفرم‌های مکینتاش، ویندوز و لینوکس اقدام به برقراری مکالمات ویدیویی کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ موزیلا امروز اعلام کرد که بروزرسانی ۴۱ مرورگر فایرفاکس را با بهره‌گیری از پیام‌رسان داخلی موسوم به Hello ارائه کرد. این کمپانی مدعی است که فایرفاکس اولین مرورگری است که با قابلیت برقراری مکالمات ویدیویی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نام این قابلیت Hello است. با توجه به بهره‌گیری از پروتکل WebRTC، موزیلا اعلام کرده که کاربران قادر خواهند بود تا با کاربران در مرورگرهای اپرا و کروم نیز ارتباط برقرار کنند. البته این موضوع زمانی صحت دارد که این دو مرورگر نیز از این پروتکل پشتیبانی کنند.

در صورتی که کاربران علاقمند به استفاده از این قابلیت باشند، می‌توانند پروفایل کاربری را از طریق مرورگر دسکتاپ تنظیم کنند. در نسخه‌ی اندروید این مرورگر کاربران قادرند تا موتورهای جستجوی بینگ و گوگل را برای انجام جستجوها تنظیم کنند. همچنین باید به بهبود بوکمارک کردن وب‌سایت‌ها نیز اشاره کرد که از اضافه کردن بوکمارک‌های تکراری جلوگیری می‌کند.

دو نسخه‌ی اندروید و دسکتاپ در حال حاضر از قابلیت پخش فایل‌های MP3 برخوردارند. همچنین باید به اصلاح چندین باگ موجود در این نرم‌افزار نیز اشاره کرد. بروزرسانی ۴۱ فایرفاکس منتشر شده و براساس تنظیمات کاربران بصورت خودکار و دستی قابل دریافت خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28390 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/07/01 تعداد مشاهده: 1845
سافت گذر