کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دولت چین سیستم‌عامل خود را جایگزین ویندوز می‌کند

ویندوز مایکروسافت حاکمیت بازار جهانی سیستم‌های عامل را در دست دارد و در کشور چین به عنوان بزرگترین بازار فناوری هم بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. با این وجود دولت چین چند پروژه همزمان را پیش‌ می‌برد تا سیستم عامل داخلی خود را تولید کند و ویندوز را کنار بگذارد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ در بین طرح‌های مختلف برای تولید سیستم عامل بومی چینی یکی از پروژه‌ها بیشترین سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است تا بر اساس آن پلتفرمی با نام NeoKylin ساخته شود. کارشناسان برای نخستین بار موفق شدند بررسی‌های اولیه را روی این سیستم عامل انجام دهند.

سیستم عامل رایانه‌ای NeoKylin در شرکت چینی Standard Software در شهر شانگهای ساخته شده است و توسعه آن بخشی پروژه بزرگ دولت این کشور محسوب می‌شود. طرح توسعه این سیستم عامل از زمانی صورت گرفت که مایکروسافت ویندوز XP را بازنشسته کرد.

در حالی که هنوز تعداد زیادی از سازمان‌های چینی ویندوز XP را روی رایانه‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهند، دولت این کشور تصمیم گرفته است وابستگی کمتری به شرکت‌های خارجی داشته باشد و در زمینه استفاده از سیستم عامل رایانه‌ای به خودکفایی برسد.

سیستم عامل NeoKylin به گونه‌ای توسعه میابد که قرار است کاربران شخصی خارج از سازمان‌های دولتی چین هم از آن استفاده کنند. از هم‌اکنون سازمان‌های مستقر در شهر سیپینگ چین به این سیستم عامل مجهز شده‌اند.

دولت این کشور در آخرین بیانیه رسمی خود اعلام کرد در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد رایانه‌هایی که شرکت دل به چین می‌فروشد، سیستم عامل NeoKylin را در خود جا داده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28520 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1394/07/08 تعداد مشاهده: 2034
سافت گذر
نظرات بینندگان

Azathoth 1394/07/11 19:02
ممکنه(موکدا میگم ممکنه چون حتمی در کار نیست!) در بخشهای امنیتی و دولتی سیستم عامل اختصاصی بهتر باشه ولی اگه سیستم عاملی که توسط عموم مردم استفاده میشه بخواد تغییر کنه چون با سایر نقاط دنیا خصوصا نقاطی که بلحاظ تکنولوژیکی و ارتباطی اهمیت دارند مثل آمریکا واروپا متفاوته زیاد اثر مثبت و خوبی نداره هیچ بلکه از طرفی بواسطه عمومی شدن اون سیستم حتی جنبه امنیتیش رو از دست میده ضمن اینکه رک و رو راست باید گفت قابل اعتماد هم نیست چون معلوم نیست از چه میزان امنیتی بویژه امنیت اطلاعات خصوصی کاربران برخورداره و تحت لینوکس بودن و به اصطلاح اپن سورس بودنش براین قضیه دامن میزنه
علی احمدی 1394/07/10 11:57
فکر کردم تونستن هسته سیستم عامل جدیدی رو بنویسن. مگر نه طراحی سیستم عامل بر پایه Unix که کاری نداره. خود ما هم چند تا تا حالا طراحی کردیم ولی قدرت بالایی نداشتن. اگر کشوری بتونه هسته جدیدی رو برای خودش طراحی کنه می تونیم بگیم که واقعا در زمینه نرم افزاری مستقل هست. به امید روزی که ایران هم مستقل بشه.
ایرانی 1394/07/09 17:42
باسلام
به امید روزی که ما هم سیستم عامل ایرانی استفاده کنیم.
بهنام 1394/07/09 15:51
خیلی خوبه که یه سیستم عامل جایگزین برای ویندوز پیدا بشه البته در سطح جهانی وجود داره ولی در سطح ملی توی ایران چند پروژه بیشتر نیستند که بر پایه ی لینوکس هستند و به دلیل ضعف توی خود سیستم عامل ها و کم بودن برنامه های کاربردی ارزش استفاد رو ندارند من خودم با اوبونتو کار میکنم و چند وقته ویندوز رو گذاشتم کنار سیستم عامل دپین (deepin) که یک سیستم عامل چینی هست رو هم امتحان کردم خیلی خوب عمل کردند حتی میشه گفت یک قدم جلوتر از اوبونتو هستند و با برنامه های چینی که توی مرکز نرمافزاری خود سیستم عامل داره برای چینی ها فوق العادست کلا چین از این نعمت کم نداره
شایان 1394/07/09 09:52
در مکان های حساس و امنیتی و نظامی در تمام کشور ها باید سیستم عامل بومی آن کشور فعال باشد.