کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تراشه رایانه‌ای که در چند ثانیه خود را از بین می‌برد

یک تراشه رایانه‌ای جدید از جنس شیشه حرارت دیده که با تحریک از راه دور طی چند ثانیه خود را از بین می‌برد، می‌تواند داده‌های حساس را ایمن نگهدارد.

به گزارش سرویس فناوری ایسنا، رویکرد جدید از ویفرهای سیلیکونی رایانه‌ استفاده می‌کند که به قطعه‌ای از شیشه گرمادیده متصل است و به محض حرارت دیدن در یک نقطه به قطعات ریز خرد می‌شود.

به گفته گریگوری وایتینگ، دانشمند مواد و مدیر گروه الکترونیک شرکت PARC در آمریکا و سازنده این فناوری، این حرارت می‌تواند توسط یک کنترل از را دور انجام شود و در آینده می‌تواند به طرزی باورنکردنی توسط هرچیزی از وای‌فای گرفته تا سیگنال فرکانس رادیویی امکان‌پذیر شود.

این فناوری می‌تواند کار بازیافت دستگاه‌های الکترونیکی را تسهیل کرده یا به تامین امنیت داده‌های موجود بر روی دستگاه‌های الکترونیکی به سرقت رفته کمک کند.

محققان تصمیم گرفتند از شیشه حرارت دیده - یک ماده با نیروی فوق‌العاده که شیشه ایمنی نیز خوانده می‌شود - برای ساخت الکترونیک خود تخریب‌شونده استفاده کنند.

معمولا شیشه با خنکسازی لبه‌ها، حرارت داده می‌شود. قسمت بیرونی شیشه منقبض شده و این بخش بیرونی فشرده می‌شود. در همان حین، بخش گرمتر داخلی، تنش کششی بسیار بالایی را حفظ می‌کند.

1436101678186_00.jpg


به گزارش سافت گذر به نقل ازایسنا؛ اگرچه این شیشه از حد عادی مقاومتر است، اما اگر تکه‌ای از شیشه ایمنی را بشکنید، تقریبا منفجر شده و به شکل تکه‌های بسیار کوچک، خرد می‌شود.

از آنجایی که شیشه یک رسانای دمای پایین است، فرآیند حرارت دیدن تنها بر روی شیشه‌هایی عمل می‌کند که حداقل 0.03 اینچ ضخامت داشته باشند؛ در حالیکه تولید ذرات ریز نیازمند مواد باریکتر است.

محققان از روش دیگری موسوم به تبادل یونی استفاده کردند. آن‌ها با قطعه نازکی از شیشه شروع کردند که غنی از یون‌های سدیم بود.

دانشمندان سپس شیشه را در حمام داغی از نیتریت پتاسیم قرار دادند. پس از آن، یون‌ها پتاسیم تلاش کردند جای خود را با یونهای سدیم عوض کنند اما از آنجایی که یونهای سنگین‌تر پتاسیم باید خود را فشرده کنند تا درون ماتریکس سیلیکونی جا بگیرند، این امر باعث ایجاد تنش بسیار بالایی در شیشه می‌شود.

روش جدید اجازه می‌دهد هر ویفر سیلیکونی مستقیما به شیشه متصل شود یا آن‌ها را به هم می‌بافد.

محققان برای القای خودکشی به تراشه، آن را با یک عنصر حرارتی کوچک تحریک کردند که باعث یک شوک حرارتی شده و شکستی را ایجاد می‌کند که در کل شیشه منتشر می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28693 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1394/07/18 تعداد مشاهده: 1517
کلید واژه ها: ,
سافت گذر