کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

این فلش‌ درایو 220 ولتی می‌تواند رایانه شما را به آتش بکشد!

اگر تا پیش از این برایتان تفاوت چندانی نداشت که چه نوع  فلش درایوی را به درگاه یواس‌بی کامپیوترتان متصل کنید، با ما در ادامه در فارنت همراه باشید تا با  نوعی از این دستگاه آشنا شویم که می‌تواند پس از اتصال کامپیوتر را به آتش بکشد یا قطعات اصلی آن را بسوزاند.


This Treacherous 220-Volt Flash Drive Can Fry Your Computer In Seconds

این نابودگر کامپیوتر که از طریق درگاه یو‌اس‌بی طعمه را مورد حمله قرار می‌دهد ‘Dark Purple’ نامیده می‌شود و نه تنها اطلاعات درایورها بلکه کل قطعات سخت‌افزاری را به نابودی خواهد کشاند؛ این قطعه  توسط یک متخصص روس علاقه‌مند به حوزه سخت‌افزار ساخته شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ این فلش‌داریو  مخرب پس از دریافت انرژی الکتریکی 220 ولت از طریق درگاه یو‌اس‌بی، مانند یک ترانسفورماتور جریان مستقیم عمل کرده و در هر سیکل به وسیله چند خازن کوچک جریان خروجی را افزایش می‌دهد. این پریود رفت و برگشت تا زمانی ادامه پیدا خواهد کرد تا برد اصلی سیستم و قطعاتی که دارای دیودهای TVS هستند به کلی از بین بروند.

لازم به ذکر است که اکثر قطعات اصلی نصب شده بر روی مادربرد از طریق کابل و یا سیم‌کشی داخلی به یکدیگر متصل بوده از این رو جریان بیش از اندازه موجب آسیب رساندن به آن‌ها نیز می‌شود. از آنجا که این روزها فایروال‌ و آنتی‌ویروس‌های قدرتمندی بر روی گجت‌های مختلف نصب است، از USB killer می‌توان به منظور نابود کردن تمامی اطلاعات موجود بر روی دستگاه‌های دارای درگاه یو‌اس‌بی با ضریب اطمینان 100 درصد استفاده کرد.

تولید انبوه USB killer باعث خواهد شد زین پس اگر سهواً و یا عمداً به یک فلش‌داریو ناشناس برخورد کردید با صرف نظر از اطلاعات، آن را به حال خود رها کنید تا اینکه صابون از بین رفتن تمام قطعات سیستمتان را به جان بخرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28792 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/07/24 تعداد مشاهده: 2495
کلید واژه ها:
سافت گذر