کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه پیامک‌ها و تماس‌های از دست رفته در اندروید را دریافت کنیم؟

برای همه ما مواقعی پیش می‌آید که دسترسی به تلفن همراه نداریم اما منتظر پیامک یا تماس مهمی هستیم، شاید برای شما جالب باشد بدانید که برای چک‌ کردن پیامک و تماس حتماً‌ نیازی به گوشی همراه نیست و به راحتی می‌توان پیامک‌ها و تماس‌های از دست رفته را در صندوق ایمیل دریافت کرد.


Apple-Intel

اگر بگوییم پیامک و تماس تلفنی جز مهمی از ارتباطات انسان‌های امروزی را تشکیل می‌دهد مبالغه نکرده‌ایم،‌گاهی اوقات حتی یک پیامک کوتاه به راحتی مشاجره‌ای بزرگ را آغاز می‌کند و پاسخ ندادن به زنگ گوشی دلخوری‌های زیادی را در پی می‌تواند داشته باشد. امروز به اپلکیشن‌هایی سَرک می‌کشیم که به راحتی می‌توان با به خدمت گرفتن آنها تماس‌های تلفنی و پیامک‌ها را از طریق ایمیل دریافت کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ ناگفته نماند که استفاده از اپلیکشن‌های پیشنهادی ممکن است نیاز به گذرواژه حساب کاربری شما داشته باشد، با این حساب اگر در خصوص اطلاعات شخصی خود وسواس دارید یا اینکه به هر دلیلی نمی‌خواهید از گذر واژه حساب کاربری خود برای ورود به اپلیکیشن استفاده کنید، پیشنهاد ما این است که دور اولین روش گفته شده در این بحث را خط بکشید.

در این مطلب راه‌های مختلفی را برای این‌کار مطرح می‌کنیم تا بسته به سلیقه و نوع کاربری، شیوه مناسب را برای دسترسی به پیامک‌ و تماس‌های تلفنی از طریق ایمیل انتخاب کنید.

روش اول: استفاده از اپلیکیشن Missed Call & SMS to Email

همان‌گونه که از نام این اپلیکیشن پیداست، وظیفه انتقال پیامک‌ و تماس‌های از دست رفته به آدرس ایمیل کاربر بر عهده این اپلیکیشن است. بنابر این اگر بخواهید این اپلیکیشن را به خدمت بگیرید چاره‌ای به غیر از ورود گذر واژه حساب جیمیل خود ندارید و از آنجایی که در بالا اشاره شد اگر در خصوص حساب کاربری خود وسواس به خرج می‌دهید می‌توانید از این مورد صرف نظر کرده و سایر راه‌حل‌ها را به خدمت بگیرید.
اگر در خصوص اطلاعات حساب کاربری گوگل خود زیاد وسواسی نیستید اپلکیشن Missed Call & SMS to Email را از گوگل پلی دانلود کنید. برای اینکه زحمت جستجو را از دوش کاربر برداریم، لینک دانلود این اپلیکیشن را در اینجا قرار می‌دهیم.

اگر مسیر را درست رفته باشید باید تصویر زیر را مشاهده کنید:

SMS-Call-Notifier-1
مراحل نصب را دنبال کرده و با توافقنامه ذکر شده موافقت کنید،‌پس از نصب نیز با انتخاب آیکون اپلیکیشن آنرا باز کرده و مراحل زیر را ادامه دهید.

SMS-Call-Notifier-Agreement
اگر همه چیز به خوبی پیش رفته باشد پس از اجرای اپلیکیشن با منویی مانند آنچه در تصویر می‌بینید روبرو خواهید شد:

SMS-Call-Notifier-Setup
در این مرحله کاربر باید مشخص کند که ترجیح می‌دهد تنها پیامک‌ها برای وی ایمیل شود یا اینکه تماس‌های از دست رفته نیز به آدرس ایمیل ارسال شود یا اینکه هم تما‌س‌های از دست رفته و هم پیامک‌ها را در صندوق پست الکترونیک خود داشته باشد. پس از اینکه انتخاب مناسب را انجام دادید به مرحله بعد هدایت می‌شوید.

تنظیماتی که باید در این مرحله مشخص شود نیاز به توضیح زیادی ندارد و واضح است، تنها کافی است آدرس ایمیلی را مشخص کنید تا اعلان‌ها به این آدرس ارسال شوند. اگر چند حساب کاربری دارید می‌توانید از آدرس ایمیلی که زیاد با آن سر و کار ندارید استفاده کنید، به این ترتیب اعلان‌ها به این ایمیل ارسال می‌شوند و راحت تر می‌توانید پیامک‌ و تماس‌های از دست رفته را از طریق ایمیل پیگیری کنید.

SMS-Call-Notifier-save

پس از اینکه تمامی انتخاب‌های خود را به دقت اعمال کردید کافیست تا با فشردن گزینه Save فرآیند ثبت اطلاعات مورد نیاز را به اتمام برسانید، لازم به ذکر است که احتمال دارد گزینه ذخیره یا همان Save در اینجا در نگاه اول به چشم شما نیاید، برای این‌کار به قسمت پایین صفحه بروید تا آیکون مورد نظر نمایان شود. اگر مراحل بالا به دل شما ننشست غمتان نباشد چرا که هنوز دو راه‌حل راحت و آسان برای دریافت پیامک و تماس‌های دریافتی وجود دارد.

روش دوم: اپلیکیشن Missed Call Mailer

این اپلیکیشن تنها تماس‌های از دست رفته را برای کاربر ایمیل می‌کند و از عهده ایمیل کردن پیامک‌ها بر نمی‌آید اما باید گفت که در مقابل، تنظیمات بسیار راحت و سریعی را داراست و از لحاظ کاربری و نصب در میان اپلیکیشن‌های معرفی شده امروز رتبه اول را از آن خود می‌کند.
اپلیکیشن Missed Call Mailer نیز مانند تمامی نرم‌افزارهای موبایل در ابتدا باید دانلود و نصب شود، برای راحتی کار، لینک این اپلیکیشن در پلی استور را قرار داده‌ایم.

Download-at-Google-play

پس از دانلود و نصب این اپلیکیشن، با انتخاب آیکون آن نسبت به باز کردن آن اقدام کنید و منویی همانند آنچه در تصویر می‌بینید ظاهر می‌شود:

Missed-Call-Mailer-Install

باید اعتراف کرد که سازندگان این اپلیکیشن در حق رابط کاربری آن کم لطفی کرده‌اند چرا که از لحاظ زیبایی اصلاً چشم نواز نیست و یارای رقابت با اپلیکیشن‌های تراز اول را ندارد اما انجام دادن تنظیمات بسیار راحت است. در اینجا تنها کاری که باید انجام دهید وارد کردن آدرس ایمیلی است که تمایل دارید تماس‌های از دست رفته به این آدرس ایمیل شوند، پس از ثبت آدرس ایمیل، پیغامی برای تایید آدرس در حساب کاربری ظاهر می‌شود.

Missed-Call-Mailer-Setup2
پس از تایید ایمیل، اپلیکیشن Missed call Mailer وظیفه ارسال تماس‌های از دست رفته را به آدرس ایمیلی که مشخص‌ کرده‌اید به عهده می‌گیرد. همان‌گونه که در ابتدا گفته شد این اپلیکیشن از لحاظ سادگی در میان گزینه‌های موجود نظیر ندارد اما باز هم اگر باب میل شما نبود گزینه‌ دیگری نیز وجود دارد.

روش سوم: اپلیکیشن Relay ME, SMS via Email

این اپلیکیشن وظیفه ارسال پیامک‌ها را به آدرس ایمیل بر عهده می‌گیرد. ناگفته نماند که توسعه‌ دهندگان این اپلیکیشن آنرا به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که پس از نصب گزینه‌ای پیش روی کاربر قرار می‌گیرد تا تماس‌های از دست رفته را نیز بتواند در صندوق ایمیل خود دریافت کند. مراحل نصب این اپلیکیشن نیز فرقی با دیگر اپلیکیشن‌های اندرویدی ندارد و برای اینکه کار کاربر را راحت‌ کرده باشیم لینک دانلود آنرا از گوگل پلی در اینجا قرار می‌دهیم.

Download-at-Google-play

در گوگل پلی با نمایی همانند تصویر زیر روبرو خواهید شد:

Relay-Me-Download-Page
پس از طی مراحل فرآیند نصب با منویی زیر روبرو می‌شوید:

Relay-Me-Putting-In-Email2
این منو با آنچه در دو اپلیکیشن پیش از این دیدیم تفاوت دارد اما جای نگرانی نیست چرا که به راحتی چَم و خم آن دست شما خواهد آمد. در این اپلیکیشن از کاربر درخواست می‌شود دو آدرس ایمیل جداگانه را برای دریافت پیامک‌ و تماس‌های از دست رفته وارد کند، ناگفته نماند که اگر تمایل دارید می‌توانید در هر دو قسمت یک‌ آدرس ایمیل وارد کنید.

Relay-Me-Permissions2
در اینجا با شرایط ذکر شده از جانب توسعه‌دهندگان اپلیکیشن موافقت کرده و به مرحله بعد بروید. اگر همه چیز به خوبی پیش رفته باشد باید منویی مانند آنچه در این تصویر وجود دارد مشاهده کنید:

Relay-Me-Success3
در اینجا امکان وارد کردن آدرس ایمیل دیگری نیز وجود دارد. پس از تایپ آدرس ایمیل به منوی زیر هدایت می‌شوید:

Relay-Me-Final-Screen1
در این مرحله پیشنهاد می‌کنیم یک‌بار از اپلیکیشن خارج شده و مجدد آنرا باز کنید.

جمع‌بندی

هر سه روشی که در بالا ذکر شد مزیت‌های خاص خودش را دارد؛ اما همان‌گونه که در ابتدا نیز اشاره کردیم بعضی از این روش‌ها راحت‌تر هستند وامنیت بیشتری را نیز به ارمغان می‌آورند.

شیوه اول برای افرادی که در خصوص اطلاعات حساب کاربری گوگل خود حساس هستند پیشنهاد نمی‌شود، ناگفته نماند که امکان دریافت اعلان‌های پیامک و تماس‌های دریافتی در این اپلیکیشن بسیار کاربردی طراحی شده است.

روش دوم تنها امکان دریافت تماس‌های از دست رفته را از طریق ایمیل ممکن می‌سازد و اگر این شیوه را به کار بگیرید دیگر خبری از پیامک‌های دریافتی در ایمیل شما نخواهد بود.

روش سوم برای دریافت پیامک‌ها در آدرس ایمیل عالی است اما توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن تمرکز زیادی در بحث دریافت ایمیل برای تماس‌های از دست رفته انجام نداده‌اند، با تمام این موارد اپلیکیشن Relay ME از لحاظ رابط کاربری بسیار زیبا و ساده طراحی شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28825 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/07/27 تعداد مشاهده: 1986
اخبار مرتبط
سافت گذر