کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

آموزش افزایش سرعت ویندوز 10 با غیرفعال کردن پنجره ها


به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله شبکه؛ مایکروسافت درست مثل نسخه‌های قبلی ویندوز، ویندوز 10 را هم پر از انیمیشن کرده تا حسی روان‌تر و کاربر پسندتر به آن ببخشد. این انیمیشن‌ها در کل خوب‌اند، مگر آن‌که از یک کامپیوتر قدیمی، مخصوصا از دستگاه‌هایی که با هارد درایو کار می‌کنند، استفاده کنید. در این کامپیوترها باید چند ثانیه منتظر تکمیل شدن این انیمیشن‌ها بمانید که اصلا تجربه خوبی نیست. اگر از منتظر ماندن‌های طولانی برای ظاهر شدن منوی استارت و باز و بسته شدن‌ پنجره‌ها خسته شده‌اید، در این مقاله نحوه غیرفعال کردن انیمیشن پنجره‌ها در ویندوز 10 را خواهید آموخت.

بر روی منوی استارت راست کلیک کنید و از منویی که ظاهر می‌شود System را انتخاب کنید. این کار شما را به Control Panel > System and Security > System می‌برد. حالا بر روی Advanced system settings کلیک کنید.

نکته: راه کمی سریع‌تر برای دستیابی به این قسمت این است که کورتانا را باز کنید و عبارت sysdm.cpl را تایپ کرده و بر روی اولین نتیجه کلیک کنید، سپس در پنجره‌ای که ظاهر می‌شود بر روی سربرگ Advanced کلیک کنید.

اکنون شما در یک کادر محاوره‌ای با عنوان System Properties و در سربرگ Advanced هستید. بعد در ذیل Performance بر روی Settings کلیک کنید. پنجره دیگری باز می‌شود. مطمئن شوید که دکمه رادیوئی Custom انتخاب شده و سپس تیک Animate windows when minimizing and maximizing را بردارید و پس از آن بر روی Apply و OK کلیک کنید.

اگر مایل باشید می‌توانید باقی گزینه‌ها را نیز بررسی کرده و قبل از تائید و OK کردن، در جلوه‌های بصری سیستم تغییراتی اعمال کنید. عنوان بیشتر گزینه‌های این لیست خود گویای عملکرد آن است. بعد از اتمام کار تمام پنجره‌های سیستمی‌ که باز کرده بودید را ببندید و سرعت منوی استارت را آزمایش کنید. منو باید تقریبا بصورت آنی ظاهر شود. اگر سیستم شما از RAM بالا و یک ذخیره‌ساز SSD برخوردار است تغییر ایجاد شده اصلا ارزش این دردسرها را ندارد. اما در یک سیستم قدیمی، عکس‌العمل سریع‌ترِ منوی استارت و پنجره‌ها می‌تواند تجربه بهتری از کار با ویندوز 10 را رقم بزند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28857 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1394/07/29 تعداد مشاهده: 2653
سافت گذر