کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی نوت بوک ایسوس همزمان با نمایشگاه جیتکس 2015


به گزارش سافت گذر به نقل از ICTPRESS ، کمپانی ایسوس با معرفی سری V همزمان با چهارمین روز برگزاری نمایشگاه فناوری جیتکس در امارات (21 اکتبر 2015) ، نشان داد که توجه ویژه ای به کاربران ایرانی و سلیقه آن ها دارد. مدل V502 این شرکت مطابق با سلیقه کاربران ایرانی طراحی شده. وزن کم، مشخصات قوی و بدنه فلزی از ویژگی های اصلی این مدل است.

 

ایسوس توجه زیادی به کاربران دارد، به طوریکه این شرکت بر اساس نظراتی که از کاربران دریافت می نماید اقدام به طراحی محصولات خود می کند. 
این شرکت در راستای همین موضوع یک سری ویژه برای بازار ایران عرضه کرده است که با نامV  ارائه می شود و اولین مدل از این سری V502 نام دارد. 
طبق اعلام ایسوس بدنه این مدل تماما از جنس فلز می باشد که ظاهری خاصی و شیک را به این مدل بخشیده است. 

 

ایسوس این مدل را به همراه دو پردازنده نسل جدید اینتل عرضه می نماید که کاربر می تواند بر حسب نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کند.
این دستگاه مجهز به پردازنده گرافیکی پرقدرت NVidia GTX 950M است. 
نکته مهم در مورد این کارت گرافیک مجهز بودن به 4 گیگابایت حافظه مستقل گرافیکی می باشد که معمولا در دستگاه های مخصوص بازی این موضوع یافت میشود. 
این کارت گرافیک از Direct X 11 پشتیبانی می نماید که این به معنای پشتیبانی از جدیدترین بازی های کامپیوتر است. 

 

همچنین پردازنده گرافیکی GTX 950M مجهز به واحد های مستقل برای اجرای هرچه بهتر تصاویر با کیفیت 4k است.
V502 مجهز به سیستم خنک کننده پیشرفته ای متشکل از لوله های حرارتی مسی و دو فن می باشد. این سیستم که Hyper Cool نام دارد به صورت هوشمندانه عمل می نماید به طوریکه هر کدام از فن ها به صورت مستقل و با توجه به دما فعالیت میکند. 
این موضوع بدان معنی می باشد که به طور مثال در صورتی که پردازنده دستگاه دارای حرارت زیاد و پردازنده گرافیکی دارای حرارت کمی باشد فن ها با سرعت های متفاوتی و با توجه به میزان دما فعالیت میکنند. 

 

این موضوع منجر به کاهش تولید صدا ،مصرف انرژی ، طول عمر باتری و در نهایت خنک بودن همیشگی سیستم میشود. یکی دیگر از اجزای این سیستم خنک کننده فناوری IceCool است. 
این فناوری پیشتر در دستگاههای ایسوس استفاده شده و دارای یک قانون ساده است. شما دمای بیش از 28 الی 35 درجه سانتیگراد در هنگام کار با این دستگاه حس نخواهید کرد.

 

 

همانطور که پیشتر بدان اشاره شد یکی دیگر از ویژگی های بارز این مدل طراحی  آن است. این دستگاه بسیار باریک و درعین حال سبک است بطوریکه این دستگاه فقط 21.7 میلیمتر ضخامت دارد. 
اما به کار رفتن فلز در بدنه این دستگاه بر خلاف تصور همگان نه تنها باعث افزایش وزن این دستگاه نشده و بلکه ایسوس به واسط تکنولوژی خاص ساخت خود توانسته وزن این دستگاه را به 2 کیلوگرم برساند.
این موضع برای یک دستگاه 15.6 اینچی یک مزیت مهم محسوب میشود. همچنین قاب این دستگاه از نوع آلومینیوم برجسته می باشد که جلوه خاص و زیبایی بدان بخشیده است.

 

صفحه نمایش این دستگاه مجهز به فناوری Eye Care ایسوس می باشد. این فناوری از ساتع شدن امواج آبی رنگ مزاحم که برای چشم ضرر دارد جلوگیری می نماید. در نهایت این موضوع باعث افزایش کیفیت تصویر و دید میشود. 

 

صفحه کلید این دستگاه از نوع ارگونومیک و بر اساس حالت دست کاربران طراحی شده است که به واسطه آن در طولانی مدت کاربران را از شر آسیب هایی احتمالی راحت میکند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28877 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: ictpress.ir تاریخ خبر: 1394/07/30 تعداد مشاهده: 1975
سافت گذر