کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316361 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شبیه‌ساز بلک‌بری پرایو از قابلیت‌های ویژه لبه خمیده آن خبر دارد

بلک بری سرانجام هفته گذشته فروش اولین گوشی اندرویدی خود را با نام پرایو آغاز کرد که ادعا می شود تمهیدات قابل قبولی جهت افزایش امنیت حریم خصوصی افراد در آن صورت گرفته است.


priv_angle8-820-800x4201-800x420

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بر این اساس بلک‌بری پرایو از صفحه‌نمایشی 5.4 اینچی AMOLED با رزولوشن 2560 در 144 پیکسل بهره می‌برد که تا پیش از این شایعات زیادی مبینی همکاری سامسونگ با این شرکت کانادایی در جهت تأمین نمایشگر دو لبه خمیده این محصول همچون گلکسی اس 6 به گوش می‌رسید؛ در همین حال به تازگی  بلک‌بری هرچند به طور تصادفی شبیه‌سازی را در جهت آشنایی بیشتر کاربران با پرایو  منتشر کرده که در آن از صفحه‌نمایش دو لبه خمیده به عنوان یکی از قابلیت‌های اصلی این محصول ذکر شده است.

تا پیش از این تصور می‌شد که لبه خمیده این محصول صرفاً وظیفه نمایش میزان شارژ دستگاه در هنگام آماده به کار بودن آن را بر عهده دارد، با این حال دفترچه راهنما بیان می‌کند که گوشه‌های این پنل تعاملی‌تر عمل خواهند کرد به طوری که کاربران امکان تعبیه میانبر اپلیکیشن‌های پرکاربرد خود را در هر دو سمت خواهند داشت؛ این میان‌برها با یک سوایپ به داخل قابل دسترس می‌باشند.

علاوه بر موارد فوق، لبه خمیده سمت راست این پنل  محتوای در حال اجرای برخی برنامه‌ها را بدون باز کردن آن به شما نمایش خواهند داد و پس از پین کردن اپلیکیشن یادداشت‌برداری در لبه خمیده سمت چپ، با یک حرکت می‌توانید آن را آماده به کار گرفته و یا به راحتی هرچه تمام‌تر میان برنامه‌های در حال اجرا سوئیچ کنید.

لازم به یادآوری است که اولین گوشی اندروید بلک‌بری در سینه میزبان تراشه شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3410 میلی‌آمپر ساعتی بوده و دارای دوربین اصلی 18 مگا پیکسلی‌ است. این محصول از هفته گذشته با قیمت 699 دلار در کانادا، ایالات‌متحده  و بریتانیا برای پیش‌فروش قرار گرفته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28917 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/08/06 تعداد مشاهده: 2044
سافت گذر