کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هکرها با شکستن آیفون توانستند آن را یک میلیون دلار بفروشند


 بر اساس گزارش وبسایت مَک‌رومرُز که معمولا اطلاعاتی درباره‌ی اپل منتشر می‌کند، هکرها با سوءاستفاده از آسیب‌پذیری امنیتی موجود در مرورگر سافاری، موفق به کشف به اصطلاح درب پشتی درون نرم‌افزار سیستم اجرایی آیفون و آیپد شده‌اند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت مَک‌رومرُز، هکرها با سوءاستفاده از باگ امنیتی موجود در مرورگر سافاری سیستم عامل iOS، به اصطلاح دربی پشتی در نرم‌افزار سیستمی در حال اجرای آیفون و آیپد یافته‌اند. آسیب‌پذیری یاد شده به سادگی می‌تواند مورد استفاده‌ی دولت‌ها برای جاسوسی از آیفون کاربران قرار گیرد!

آسیب‌پذیری ذکر شده، به وسیله‌ی زیرودیوُم (Zerodium) که مکانی برای خرید و فروش نرم‌افزارهای مخرب و روش‌های هک است، به قیمت باور نکردنی ۱ میلیون دلار فروخته شد! ظاهرا مشتری این آسیب‌پذیری، دولت، شرکت‌های دفاعی و نظامی، شرکت‌های فناوری عظیم، سرمایه‌گذارها و موارد دیگر هستند.

زیرودیوم به تازگی میزبان مسابقه‌ای با موضوعاتی نظیر کنترل از راه دور سیستم عامل iOS، سواستفاده‌ی ساده از دستگاه اپلی که تنها نیازمند یک کاربر برای باز کردن پیام‌های متنی یا وبسایت‌های مشاهده شده در سافاری باشد، شده است. سقف جایزه‌ی تعیین شده برای این مسابقه، ۳ میلیون دلار است!

چاوکی بِکرار، پایه‌گذار زیرودیوم، در وبسایت وایرِد اذعان کرده است که شرکت در نظر دارد تا جزئیات فنی درباره‌ی شیوه‌های استفاده شده برای هک را برای مشتریان خود آشکار سازد. بکرار همچنین تایید کرد که به عنوان شرکتی که هک را به فروش می‌رساند، فعلا قصد آشکار کردن جزئیات مربوط به هک را برای شرکت اپل ندارد.

همچنین، بکرار در ادامه اعلام کرد:

با وجود این که نسخه‌ی جدید سیستم عامل iOS، در مقابل حملات نرم‌افزاری و نفوذ سرسخت‌تر شده، اما هیچگاه نفوذ ناپذیر نیست!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29144 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/08/22 تعداد مشاهده: 2407
سافت گذر