کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نقد و بررسی Lenovo Yoga 900

بعد از عرضه Yoga 3 Pro، به نظر می رسد که شرکت Lenovo فرمول طراحی موفق را پیدا کرده است. Yoga 900 از روند خاصی پیروی می کند و جانشین جدید Yoga 3 Pro، دارای طول عمر باتری بیشتر، عملکرد سریع تر، و چرخش 360 درجه می باشد.



به گزارش سافت گذر به نقل ازنه صبح؛ بعد از عرضه
Yoga 3 Pro، به نظر می رسد که شرکت Lenovo فرمول طراحی موفق را پیدا کرده است. Yoga 900 از روند خاصی پیروی می کند و جانشین جدید Yoga 3 Pro، دارای طول عمر باتری بیشتر، عملکرد سریع تر، و چرخش 360 درجه می باشد.

با پردازنده نسل ششم Skylake این مدل از Lenovo با قیمت 1199 دلار عرضه می شود و قدرت پردازش آن همانند Surface Pro 4 و Surface Book شرکت مایکروسافت می باشد. هر سه دستگاه دارای طراحی چرخان می باشند اما برخلاف Surface مدل جدید Lenovo از صفحه نمایش با قابلیت جدا شدن استفاده نکرده است.

صفحه نمایش این مدل قابلیت چرخش 360 درجه را دارد و Yoga 900 از نظر عملکرد بسیار مشابه HP Spectre x360 و Toshiba Satellite Radius 12 می باشد.


طراحی

این مدل که با بدنه فلزی عرضه می شود و شباهست بسیاری به MacBook Pro دارد. تفاوت این مدل در طراحی پشت آن می باشد که جلوه خوبی را برای Yoga 900 فراهم آورده است.

Lenovo این طراحی را پیشتر در Yoga 3 نیز به کار برده بود و ماهیت چرم مانند آن منجر به چرخش 360 درجه صفحه نمایش آن می گردد. این طراحی در مدل جدید با پیشرفت هایی نیز روبرو بوده است. Yoga 900 از 813 قطعه فلزی تشکیل شده است و این امر منجر به تهویه هرچه بیشتر هوا می گردد بنابراین می توانید به راحتی آن را بر روی پاهایتان گذاشته و بدون احساس گرم تر شدن از آن استفاده کنید.

برخلاف پردازنده Core M استفاده شده در Yoga 3، مدل جدید از پردازنده سری Core i شرکت اینتل استفاده کرده است. مدیریت دما با استفاده از خنک کننده فلزی تعدیل می شود و Lenovo اعلام کرده است که مصرف انرژی این خنک کننده 66 درصد کمتر بوده و قدرت خنک کنندگی آن نیز 30 درصد بیشتر می باشد.

بدنه فلزی و پشت چرمی آن منجر شده است که لپ تاپ حس خوب و با دوام بودن را به کاربر القا کند. Lenovo این مدل را با رنگ های نارنجی، نقره ای و طلایی عرضه می کند.

برای بسیاری از کاربران، این لپ تاپ دارای تعادل خوبی می باشد اما افراد حرفه ای تعادل وزن MacBook Pro را بیشتر از این مدل می پسندند. اپل وزن قطعات لپ تاپ را به خوبی در سرتاسر لپ تاپ پخش کرده است بنابراین استفاده از آن بر روی پا و یا بر روی میز بسیار تسهیل شده است. این امر در Yoga 900 رخ نداده است و برای برخی افراد یک مشکل محسوب می شود.

وزن Yoga 900، 1.29 کیلوگرم می باشد و سبک تر از اولترابوک می باشد. زمانی که این لپ تاپ برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد، Yoga حس سنگین بودن را برای کاربر القا می کند.

با این حال به دلیل صفحه کلید یکپارچه، Yoga 900 بسیار باریک تر از سایر مدل ها به نظر می رسد. ظاهر این مدل باریک تر از Surface Pro 4 می باشد. صفحه نمایش 13.3 اینچی لپ تاپ جدید Lenovo، برخلاف مدل هایی نظیر Samsung ATIV Book 9 یا Toshiba Satellite Radius 12 از کیفیت 4K پشتیبانی نمی کند و کیفیت QHD را برای کاربر به ارمغان می آورد اما با این حال کیفیت قابل قبولی را در نشان دادن تصاویر و متون از خود به نمایش می گذارد. رزولوشن آن 3200 x 1800 پیکسل می باشد. رزولوشن Surface Book شرکت مایکروسافت 3000 x 2000 است و تنها تفاوت بین این دو مدل در نسبت 16:9 لنوو و 3:2 در Surface Book می باشد.

در مقایسه ای که بین این دو مدل انجام دادیم مشاهده شد که کیفیت و نسبت صفحه نمایش Yoga بهتر از Surface Book می باشد و برای تماشای فیلم و بازی های HD فوق العاده می باشد. کیفیت رنگ ها در Yoga 900 روشن تر و شاداب تر بوده و رنگ مشکی به صورت کاملا تیره دیده می شود. تنها مشکلی که در مورد صفحه نمایش آن وجود دارد، دیده شدن لامپ های صفحه نمایش از کناره های آن می باشد. صفحه نمایش آن برای انجام کارهای تجاری و کارهای گرافیکی متوسط بوده و افراد می توانند بسیاری از فعالیت های روزمره خود را با استفاده از این لپ تاپ انجام دهند.


Lenovo نارضایتی کاربران مبنی بر ضعیف بودن بدنه Yoga 3 Pro را در این مدل برطرف کرده است و در نتیجه اگر لپ تاپ با از کنارهای صفحه نمایش گرفته و بلند کنید حس ضعیف بودن بدنه را برخلاف مدل های پیشین احساس نخواهید کرد. به منظور طراحی و جلوه دادن به لپ تاپ، این شرکت از طراحی چرمی برای حاشیه های صفحه کلید استفاده کرده است. چرم نرم بوده و تایپ کردن را برای کاربران تسهیل می کند.

با این حال چرم بودن حاشیه صفحه کلید اندکی برای من خوشایند نبود زیرا کیفیت پلاستیکی بودن آن ارزشمندی و برتری Lenovo را زیر سوال می برد. اما یکی از مزیت های استفاده از چرم برای صفحه کلید این است که اگر لپ تاپ را به گونه ای قرار دهید که صفحه کلید رو به میز بوده و از صفحه نمایش همانند تبلت استفاده کنید، چرمی بودن صفحه کلید مانع از حرکت لپ تاپ بر روی سطح می گردد.

Lenovo در این مدل خود از دو اسپیکر دالبی دیجیتال استفاده کرده است که صدای قابل قبولی را برای کاربر ارائه می دهند و جایگیری آنها به صورتی است که در حین استفاده به عنوان تبلت نیز صدا به خوبی پخش می شود.

صفحه کلید و صفحه اشاره گر

Yoga 900 دارای صفحه کلید با لامپ های LED می باشد. دکمه ها به شکل U می باشند و شرکت اعلام کرده است که این مدل برای تایپیست ها بسیار عالی می باشد. طراحی و ساختار صفحه کلید کاربران را به تایپ سریع و دقیق قادر می سازند.


در زیر صفحه کلید، صفحه اشاره گر بدون دکمه جای گرفته است. اشاره گر آن بسیار حساس می باشد. اما علی رغم ساختار شیشه ای، به نظر می رسد با فشار دادن آن به منظور کلیک راست یا چپ، صفحه در پایین به صفحه دیگری می چسبد. این امر تفاوتی در عملکرد ایجاد نکرده است اما در طولانی مدت اذیت کننده می باشد.

پورت ها

بر روی بدنه این لپ تاپ در هر طرف یک پورت USB وجود دارد. در سمت چپ، علاوه بر پورت USB مموری کارت ریدر و پورت USB-C وجود دارد. Lenovo اعلام کرده است که نمی توان Yoga 900 را از طریق این پورت شارژ نمایید. پورت USB-C به عنوان خروجی برای اتصال به مانیتور یا تلفن های همراه هوشمند نظیر Google Nexus 6P و همچنین انتقال داده به کار برده می شود. Yoga 900 فاقد پورت HDMI می باشد.

درگاه شارژر در سمت چپ قرار دارد. سوکت شارژر همانند USB می باشد. این امر منجر شده است که بتوانید از این پورت به عنوان درگاه USB سوم نیز استفاده کنید. همانند شارژرهای پیشین، کابل USB به منبع شارژ متصل می شود. منبع شارژ را می توانید برای شارژ گوشی های تلفن همراه نیز استفاده کنید.

در سمت راست، جک هدفون، دکمه Power و دکمه قفل وجود دارد که در حالت تبلت به کار برده می شود.

رتبه Benchmark

· PCMark 8: 2261 امتیاز

· باتری: 5 ساعت و شش دقیقه

· 3DMark ( Fire Strike: 844، Sky Driver: 2931، Cloud Gate: 5469)

مشخصات


· پردازنده: 2.5 گیگاهرتز Intel Core i7-6500U (دو هسته ای، 4 مگابایت کش، 3.1 گیگاهرتز با Turbo Boost)

· کارت گرافیکی: Intel HD Graphics 520

· صفحه نمایش: 13.3 QHD + 3200 x 1800 پیکسل + لمس 10 نقطه ای

· ظرفیت: 512 گیگابایت SSD

· رم: 16GB DDR3

· دوربین: 720p

· وزن: 2.84 پوند

· اندازه: 12.75 x 8.86 x 0.59

مزایا

· پردازنده Intel Skylake

· صفحه نمایش فوق العاده

· طراحی باریک

معایب

· صفحه کلید بی کیفیت

· مشکل در درایور صفحه نمایش

· عدم وجود قلم

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29362 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: 9 صبح تاریخ خبر: 1394/09/10 تعداد مشاهده: 1580
کلید واژه ها: ,
سافت گذر