کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316283 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محققان می‌گویند حفره امنیتی روترهای هواوی همچنان پابرجاست!

هواوی در گذشته روترهای وای‌مکسی را روانه بازار کرد که حفره‌ امنیتی داشتند، یک موسسه امنیتی گزارش داده که این مشکلات برطرف نشده و از قرار معلوم هواوی قرار نیست  دستی به سر رو روی این روترها که دیگر پشتیبانی نمی‌شوند بکشد و حفره امنیتی آنها را بر طرف کند.


Huawei-Logo

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ لیست منتشر شده توسط این موسسه امنیتی روترهایی را شامل می‌شود که در کشورهای ساحل عاج، لیبی، فیلیپین، بحرین و اوکراین فروخته شده ، لازم است بدانید نام کشور عزیزمان ایران نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

این موسسه مشکل حفره امنیتی را در تاریخ ۶ آبان ماه گذشته به هواوی اعلام کرده است. روترهای مدل EchoLife BM626 WiMax CPE و مدل‌هایی که از همین فریم‌وِر استفاده می‌کنند نظیر BM626e، BM635، BM632w، Bm631a،‌ BM652 و  Bm632 همچنان دارای حفره‌ امینتی هستند. ‌‌

 دستگاه روتر عموماً به خاطر اشکال در عملکرد کنار گذاشته می‌شود و مشتریان به دلیل مشکلات امنیتی حاضر نیستند روتر جدید خریداری کنند. آخرین فریم‌ور از جانب هواوی برای این روترها در سال ۹۲ منتشر شده است. مواردی نظیر افشای بدون مجوز اطلاعات، ریسک سرقت کوکی‌ها (Cookie) و جعل اطلاعات سایت از مواردی است که هکرها قادر هستند با استفاده از این حفره امنیتی در روترهای ذکر شده بر روی سیستم‌های کاربران خرابکاری کنند.

در حال حاضر گزارشی از تعداد این روترهای خراب، منتشر نشده است، از طرف دیگر راه‌حلی نیز برای رفع این حفره امنیتی وجود ندارد و کاربران باید این روترها را کنار گذاشته و روتر جدید تهیه کنند.

در حال حاضر هواوی هیچ پاسخی در خصوص این ادعا منتشر نکرده است اما از آنجا که این روترها در ایران نیز به فروش رفته، توصیه می‌کنیم اگر روتر شما در این لیست وجود دارد حتماً‌ جوانب امنیتی را در نظر داشته باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29374 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/09/11 تعداد مشاهده: 1595
سافت گذر