کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316089 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

موزیلا بالاخره نسخه 64 بیتی مرورگر فایرفاکس را عرضه کرد!

firefox 64 bit
به گزارش سافت گذر به نقل از فارنت، این روزها بیشتر پردازنده‌ها از معماری ۶۴ بیتی استفاده می‌کنند و این امر به اندازه‌ای رایج است که حتی گوشی‌های موبایل نیز با پردازنده‌های ۶۴ بیتی روانه بازار می‌شوند، شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار هم مدت زیادی است که نرم‌افزارهای خود را در دو نسخه متفاوت ۳۲ و ۶۴ بیت روانه بازار می‌کنند اما از قرار معلوم موزیلا در تمام این مدت مرورگر محبوب فایرفاکس خود را به صورت ۳۲ بیتی منتشر می‌کرده و تازه اکنون خبر رسیده که بالاخره چشم کاربران به نسخه ۶۴ بیتی فایرفاکس نیز روشن خواهد شد.
امروز بنیاد موزیلا رسماً‌ اعلام کرد که نسخه 64 بیتی فایرفاکس برای کامپیوترهای مجهز به سیستم‌عامل ویندوز منتشر شده است. به این ترتیب اگر پردازنده کامپیوتر شما از معماری 64 بیتی پشتیبانی می‌کند و مقدار رم شما نیز ۲ گیگابایت یا بیشتر است و سیستم‌عامل ویندوز ۷ یا بالاتر دارید، قادر هستید مرورگر 64 بیتی فایرفاکس را نصب کرده و از عملکرد بهتری در حین مرور صفحه‌های اینترنت برخوردار شوید.

ناگفته نماند که گشت و گذار در اینترنت با نسخه ۶۴ بیتی فایرفاکس به هیچ‌وجه منجر به افزایش سرعت کاربر نخواهد شد اما به غیر از عامل سرعت، موارد دیگری نظیر بهینه سازی در امنیت مرورگر، سازگاری بهتر با اپلیکیشن‌ها و بهبود کارایی را در نسخه ۶۴ بیتی فایرفاکس شاهد خواهیم بود.

برای نمونه قادر هستید در حالت مرور مخفی صفحه‌های اینترنتی (Private Browsing) تعداد بیشتری Web Tracker را بلاک کنید یا اینکه به امکان پیشنهاد گزینه‌های جستجو  در نوار آدرس دسترسی داشته باشید. پشتیبانی از صفحه‌نمایش‌های لمسی نیز در ویندوز با نسخه ۶۴ بیتی فایرفاکس بهتر انجام می‌شود.

با این حساب اگر از کاربران فایرفاکس هستید و کامپیوتر شما شرایط نصب نسخه 64 بیتی این مرورگر محبوب را دارد پیشنهاد می‌کنیم آنرا دانلود و نصب نمایید، اگر هم مدتی است فایرفاکس را کنار گذاشته‌اید، بد نیست انتشار آپدیت ۶۴ بیتی جدید را به فال نیک گرفته‌ و با دانلود آن بهانه‌ای برای بررسی مجدد فایرفاکس داشته باشید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29523 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/09/25 تعداد مشاهده: 2231
کلید واژه ها: ,
سافت گذر