کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بلک‌بری: گوشی اندرویدی بعدی ما مقرون‌بصرفه‌تر خواهد بود

نام بلک بری با معرفی گوشی PRIV مدتی است مجدد بر سر زبان‌ها افتاده، استفاده از صفحه‌کلید معروف بلک‌بری در این گوشی در کنار سیستم‌عامل اندروید باعث شده تا کاربران بلک‌بری نیز تجربه تمام و کمالی از اندروید داشته باشند، از قرار معلوم این شرکت گوشی اندرویدی دیگری نیز در چنته دارد که از لحاظ قیمتی نیز مقرون بصرفه‌تر است.


blackberry-priv

به گزارش سافت گذر به نقل از فارنت؛ جان چِن، مرد شماره یک بلک‌بری، در جلسه‌ای که با سهام‌داران این شرکت بر پا شده بود، اعلام کرد  این شرکت انتظار دارد بلک‌‌بری پرایو بتواند جبران مافات کرده و جلوی ضررهای این شرکت را بگیرد.

این مدیر ارشد بلک‌بری برای تایید صحبت‌های خود تاکید داشت که بلک‌بری در سه‌ماهه گذشته توانست حدود ۷۰۰ هزار گوشی به فروش برساند. از قرار معلوم بلک‌بری برای گوشی پرایو خود نیز برنامه‌های زیادی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا در عرض سه ماه آینده این محصول به ۳۱ کشور دنیا عرضه شود.

چن در گفتگویی با بلومبرگ نیز از برنامه‌های این شرکت برای ادامه استفاده از اندروید در گوشی‌های خود خبر داد. زمانی که از این مدیر بلند پایه در خصوص برنامه‌های بلک‌بری و به کارگیری سیستم‌عامل اندروید در سایر محصولات این شرکت سوال شد، چن به صراحت اعلام کرد که این تصمیم به میزان فروش گوشی PRIV در چند ماه آینده بستگی دارد.

چن در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد که گوشی بعدی اندرویدی این شرکت ممکن است از لحاظ قیمت مناسب‌تر باشد تا به این ترتیب مشتریان بیشتری جذب برند بلک‌بری شوند. سیاست‌های این شرکت برای عرضه گوشی‌های تراز اول همچنان ادامه خواهد داشت اما از بازارِ گوشی‌های میان رده با قیمت مناسب نیز به این راحتی نمی‌شود چشم پوشید.

مدیر عامل بلک‌بری در این گفتگو تاکید کرد که گوشی جدیدی از این شرکت در سال میلادی جاری معرفی نخواهد شد و تمام این برنامه‌ها برای سال آینده میلادی است. به عنوان آخرین سوال از چن در خصوص همکاری با سامسونگ پرسیده شد، وی در حالی که سعی می‌کرد از اشاره مستقیم به نوع سخت‌افزار یا محصول مورد نظر خودداری کند،‌ متذکر شد این شرکت با سامسونگ در قسمت‌های نرم‌افزاریِ ابزار امنیتیِ KNOX شرکت سامسونگ همکاری دارد.

با این حساب همان‌گونه که چن متذکر شد، تا چند ماه آینده خبری از محصول جدید بلک‌بری به گوش نخواهد رسید، اما با توجه به شرایط بازار عرضه گوشی اندرویدی با قیمت مناسب از جانب بلک‌بری کاملاً‌ قابل پیش‌بینی است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29572 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/09/29 تعداد مشاهده: 1116
سافت گذر