کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چند راه‌حل ساده برای افزایش سرعت وای‌فای

سرعت وای‌فای مسئله روز کاربران اینترنت است. افزایش استفاده از گجت‌ها و دستگاه‌های قابل حمل نیاز به اتصال به یک وای‌فای پرسرعت و امن را بیش از پیش کرده‌ است. در ادامه یا آی‌تی‌رسان همراه باشید تا با چند راه حل ساده برای افزایش سرعت وای‌فای آشنا شوید.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی رسان؛ تصور کنید در‌‌حال گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی یا مشاهده فیلم به صورت آنلاین هستید. شما یک سرویس‌دهنده اینترنتی معتبر را انتخاب کرده‌اید و سریعترین سرویس ممکن را هم خریداری کرده‌اید. پس مشکل از کجاست که سرعت اتصال شما قابل قبول نیست؟ راه‌های زیر را برای افزایش سرعت وای‌فای امتحان کنید. آخرین راه‌حل هم تماس با سرویس‌دهنده و بخش پشتیبانی است چون ممکن است سرعت پایین اتصال شما به دلیل مشکلات اساسی سرویس‌دهنده یا مخابرات باشد.

  • مودم یا روتر را در وسط فضای خانه یا محل کار و در مکانی بلند قرار دهید

اگر مودم را در گوشه اتاق قرار دهید ممکن است نقاطی از اتاق یا خانه دارای سیگنال ضعیف یا بدون سیگنال شوند. از طرفی مودم باید دور از دیگر وسایل الکترونیکی و در فضایی باز با کمترین دیوارها باشد. به دلیل این که مودم سیگنال‌ها را رو به پایین منتشر می‌کند، بهتر است تا آنجا که امکان دارد مودم را در مکان بلندتری قرار دهید. با استفاده از نرم‌افزارهایی با عنوان WiFi Heat Mapper پوشش وای‌فای خانه یا محل کار را بررسی کنید و بهترین مکان را برای مودم انتخاب کنید.

  • جهت آنتن‌ها را تغییر دهید

ممکن است مودم یا روتر شما دارای یک آنتن یا آنتن داخلی باشد و یا دو یا چند آنتن داشته باشد. برای کارایی و سرعت بهتر، باید آنتن‌ها را در حالت عمود به هم قرار دهید. گیرنده‌های وایرلس یا حالت افقی دارند یا عمودی. اگر آنتن‌های مودم شما در هر دو حالت افقی و عمودی باشند امکان افزایش سیگنال دریافتی توسط گیرنده بیشتر می‌شود. اگر مودم شما تک‌آنتن یا دارای آنتن داخلی بود با تغییر دادن و امتحان کردن جهت‌های مختلف، جهت مناسب را برای مودم انتخاب کنید.

  • شبکه وایرلس را رمزگذاری کنید

علاوه بر افزایش امنیت با رمزگذاری بر روی وای‌فای، سرعت نیز با این کار افزایش پیدا می‌کند. چرا که اگر وای‌فای شما بدون رمز باشد ممکن است همسایه‌ها و دیگر افراد شبکه شما را اشغال کنند و باعث کاهش سرعت وای‌فای شوند.

ارتقا مودم وای‌فای یکی از راه‌حل‌های افزایش سرعت وای‌فای

ارتقا مودم وای‌فای یکی از راه‌حل‌های افزایش سرعت وای‌فای

  • مودم خود را به روز کنید

ممکن است مودم شما چند سال پیش خریداری شده باشد و با تکنولوژی‌های قدیمی ساخته شده باشد و با پروتکل‌های روز هماهنگ نباشد. بهتر است یک مودم جدید خریداری کنید تا از هماهنگی تکنولوژی فرستنده و گیرنده وای‌فای مطمئن باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29612 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/10/02 تعداد مشاهده: 1967
سافت گذر