کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مفهوم علامت های ثبت شده پشت گوشی های هوشمند

یک سطل زباله، چند عدد و رقم و چندین علامت اختصاری که حتما پشت دستگاه های الکترونیکی، مثل موبایل ها و یا لپتاپ ها پشت باتری ها و خیلی جاهای دیگر شاهد آنها هستیم، تاکنون برایتان سوال نشده که بدانید این علامت ها و نشان ها چه معنا و مفهومی دارد؟

به گزارش سافت گذر به نقل ازشبکه خبر؛ این نشان ها و علامت های اختصاری نشان از گواهینامه ها و استاندارد هایی است که محصول در اختیار ما دارا می باشد. همچنین از این علائم می توانید متوجه شوید که این دستگاه برای توزیع که کدام مناطق جغرافیایی ساخته شده است. این علائم در اکثر لوازم و اسباب تکنولوژی که این روز ها در اختیار همه است قابل مشاهده اند.

نکته قابل توجه اینکه بزودی شاهد ناپدید شدن این علامت های استاندارد و گواهینامه ها که به صورت فیزیکی بر روی دستگاه ها ثبت شده خواهیم بود، در انتهای سال ۲۰۱۴ رئیس جمهور ایالات متحده باراک اوباما قانونی را به امضاء رساند که بر طبق آن درج علامت ها به صورت نرم افزاری مثلا در سیستم عامل دستگاه های الکترونیکی هم کفایت می کند.

توجه شما را به این اینفوگرافیک جلب میکنیم(توضیحات بیشتر را بعد از تصاویر مطالعه کنید):

tech-symbols

علامت های استاندارد معنا و مفهوم هر یک
علامت تعجب همراه با دایره اطراف آن این نشان برای اروپایی هاست، بسیاری از دستگاه ها با فرکانس ها و یا تجهیزات این قاره تنها قابل استفاده اند و استفاده از آنها در سایر نقاط امکان ایجاد مشکل در آن ها را دارد.
CE این نشان استاندارد الکترونیکی و الکترومغناطیسی انحصاری اروپاست و می توان تضمین کیفیت یک محصول باشد و محصول با این علامت تنها امکان فروش و خرید در اروپا را داراست.
FCC این علامت مخفف Federal Communications Commission است، یعنی دستگاه شما دارای گواهی نامه کمیته ارتباطات فدارال می باشد. این کمیته استاندارد های مربوط به تلویزیونها، رادیو ها و … را در ایالات متحده تعریف و کنترل می کند.
UL این گواهینامه مربوط به ایمنی محصولات الکترونیکی و ساختمانی است که به اختصار UL گفته میشود.
یک تیک همراه با یک دایره این استاندارد محصولات الکترونیکی در استرالیاست (ACMA)، این علامت در تجهیزات قابل عرضه برای استرالیا قابل مشاهده است.
سطل زباله خط خورده این علامت نشان از نحوه بازیافت خاص محصول است، باید حتما این دستگاه در بسته بندی های خاص با همین علامت قرار گیرد.
NOM این نشان مربوط به سازمان استاندارد مکزیک است (Official Mexican Standard)
NYCE این نشان همراه NOM استفاده می شود و نشان از دارا بودن گواهی نامه استاندارد و ایمنی و IT است.
VCCI این نشان مربوط به سازمان نظارت بر تجهیزات الکترونیک از کشور ژاپن می باشد.
عدد جهار رقمی این اعداد در کنار نشان CE قرار می گیرند و نشان از استاندارد های اروپایی است که در کدام کشور ها ثبت شده که معمولا در دستگاه های الکترونیکی آلمان، دانمارک، یونان و ایتالیا را شامل می شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29682 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: شبکه خبر تاریخ خبر: 1394/10/06 تعداد مشاهده: 2538
سافت گذر