کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Vpn و تهدیدات استفاده از آن

هر فیلتر شکن به محض اجرا روی سیستم، چندین پورت را جهت اجرای دستورات باز می‌کند و جالب است که هیچ شرکت امنیتی در هیچ کجای دنیا، امنیت استفاده از VPN و دیگر فیلتر شکن‌ها را تأیید نکرده است.


Vpn و تهدیدات استفاده از آن


به گزارش سافت گذر به نقل ازایتنا؛ عصر تکنولوژی و ارتباطات باعث شده تا افراد بتوانند با یک جستجوی ساده در اینترنت به هر نوع اطلاعاتی در هر زمینه‌ای دستیابی داشته باشند. از طرفی همین امکانات اینترنت باعث شده تا افراد بتوانند هر موضوعی را روی اینترنت برای دید عموم قرار دهند که گاهاً این اطلاعات سایت‌ها یا مفاهیم آن برای در معرض دید عموم قرار گرفتن مناسب نیست.

از آنجایی که کلاهبرداران و فرصت طلبان همواره در پی فرصتی برای بهره‌برداری از هر موقعیتی هستند، سعی می‌کنند با فراهم کردن محصولاتی که ممکن است مردم به آن نیاز داشته باشند، به آن‌ها نزدیک شده و در ضمن یک راهی برای ورود به کامپیوتر آن‌ها باز کنند.

در برابر فیلترینگی که دولت‌های کشورهای مختلف بر روی شبکه اینترنت قرار می‌دهند، برخی کلاهبرداران و حتی جاسوس‌ها در اقصی نقاط دنیا، vpn و فیلتر شکن‌ها را گسترش و ترویج داده‌اند که از طریق آن راهی به کامپیوتر افراد باز کنند.

(Vpn (virtual private network یک راه میانبر و در واقع دور زدن فیلترینگ محسوب می‌شود که با استفاده از آن افراد می‌توانند سایت‌های فیلتر را باز کنند و ببینند، اما به نظر شما شرکت‌های خارجی که این نرم‌افزارها را گسترش می‌دهند چرا باید بدون دریافت هزینه روزانه چندین فیلتر شکن و vpn مختلف را برای مردم تهیه و با نازلترین قیمت در اختیار آن‌ها قرار دهند؟

جالب است بدانید شما با نصب vpn با اتصال به یک سرور خارجی، یک IP خارجی را به رایانه کاربری داخلی خود اختصاص می‌دهید و از این طریق همه اطلاعات و داده‌های رایانه کاربر به سرور خارجی اتصال پیدا می‌کند و از آن وارد اینترنت می‌شود و سپس از فیلترینگ داخلی کشور عبور می‌کند.

همچنین باید بدانید که هر فیلتر شکن به محض اجرا روی سیستم، چندین پورت را جهت اجرای دستورات باز می‌کند و جالب است که هیچ شرکت امنیتی در هیچ کجای دنیا، امنیت استفاده از VPN و دیگر فیلتر شکن‌ها را تأیید نکرده است.

کاربران کامپیوتر باید بدانند که ممکن است فیلتر شکن‌ها خود نوعی تروجان یا کی لاگر باشند که اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور افراد را در اختیار سرور خارجی قرار دهند.

استفاده از SSL TUNNEL VPN در اصل برای طراحی شبکه‌های امن درون سازمانی طراحی شده است و این شبکه‌ها برای انتقال امن درون سازمان جهت کاهش امکان دسترسی افراد خارج از سازمان به اطلاعات طبقه‌بندی شده، طراحی و راه‌اندازی شده‌اند؛ اما این روزها هر شرکت تجاری نا امن و نا معتبر با نازلترین قیمت یک vpn را برای ارائه به افراد روی سایت خود برای دانلود قرار می‌دهند که استفاده از آن‌ها اصلاً منطقی نیست و هیچ توجیه عقلانی ندارد.
بنابراین اگر به حریم خصوصی خود و محرمانگی داده‌های کامپیوتر خود اهمیت می‌دهید، نباید از فیلتر شکن‌های ناامن استفاده کنید.

افرادی که نیاز مبرم به استفاده از سایت‌های فیلتر دارند، می‌بایست با مراجعه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات vpn مجاز تهیه نمایند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29794 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1394/10/14 تعداد مشاهده: 3508
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

جواد امیری 1394/10/16 18:37
سلام.

همه چیز هایی که گفتی درست بود الا خط آخرت ... چی چی برم بگم به وزرات اطلاعات بگم به یوتیوب نیاز مبرم دارم ؟ :دی
حمید 1394/10/16 00:08
وزارت ارتباطات اگه VPN بده بود که فیسبوک و یوتیوب و ... رو فیلتر نمی کرد!
علی خامنه زاده 1394/10/15 20:30
جالبه . مزرعه تولید علم که میگن همینه. همه جای دنیا وی پی ان برای امنیت- رمزگذاری- مخفی کردن هویت و آی پی استفاده میشه و برای امنیت شبکه ساخته شده. اطلاعات در دو طرف رمزگذاری میشه هیچ کسی در مسیر نمی تواند اطلاعات را ببیند. البته اگر شرکت وی پی ان بخواهد میتواند ببینید ولی اون هم راه داره. اینکه تو ایران از وی پی ان استفاده می کنن استفاده از قابلیت فرعی اونه ولی کار اصلی که تو خارج استفاده میشه یه چیز دیگست. ولی اینکه میگن وی پی ان تهدیده یا بد افزار نصب میکنه مضحک ترین چیز ممکنه. با جماعت کورها که طرف نیستید!
عادل 1394/10/15 12:11
با سلام
باید برم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بگم می خوام وارد فیس بوک و بی بی فارسی بشم vpn مجاز می خوام؟؟؟
مصطفی انصاری 1394/10/14 23:24
چه حرف خنده داری، مثلا من باید برم به وزارت ارتباطات بگم بهم وی پی ان بده میخام سایت یو توب رو باز کنم