کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316292 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آلموند 3؛ روتری با قابلیت هشدار امنیتی

در طول سال گذشته، سکوریتی‌فای تلاش کرده تا روتری با قابلیت خانه‌ی هوشمند بسازد که نتیجه‌ی آن عرضه‌ی جدیدترین عضو سری آلموند از روترهای این کمپانی بوده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ روترهای سری آلموند به کاربر اجازه می‌دهند تا محصولات خانه‌ هوشمند را که با ZigBee، Z-Wave، وای‌فای و بلوتوث کار می‌کنند کنترل کنید. اما سکوریتی‌فای پا را یک قدم فراتر گذاشته و روتر جدید سری آلموند خود یک دستگاه خانه هوشمند است؛ زنگی قوی که در صورت بروز هر اتفاق خاص می‌تواند به صدا در بیاید.

روتر جدید Almond 3 به تنهایی نمی‌تواند امنیت منزل شما را تامین کند و شما هنوز هم نیاز به تهیه‌ی سنسوری دارید که بتواند باز یا بسته بودن پنجره یا در منزل را در صورت لزوم تشخیص دهد. اما پس از اینکه این تجهیزات یکبار پیکربندی و راه‌اندازی شدند، أنگاه می‌توانید از صدای آلارم روتر خود به عنوان یک منبع هشدار استفاده کنید.

 یکی از مزایای ایجاد صدای هشدار در روتر سکوریتی‌فای این است که اینگونه روتر می‌تواند ترفندهایی هوشمندانه را انجام دهد. به عنوان مثال، این روتر می‌تواند در صورت عدم اتصال گوشی شما به وای‌فای منزل تشخیص دهد که شما از خانه دور هستید و در چنین شرایطی به رصد هرگونه فعالیت مشکوک در منزل شما بپردازد.

آلموند۳ بسیار شبیه به سایر روترهای خانواده‌ی آلموند است. این روتر برای دسترسی بهتر است در مرکزی‌ترین قسمت خانه و روی دیوار نصب شود تا سیگنال کافی برای دسترسی به هر گوشه‌ی منزل را داشته باشد. بدین شکل می‌تواند در نقش یک کنترل‌کننده‌ی مرکزی برای محصولات خانه‌ی هوشمند شما نقش ایفا کند. مشابه نسخه‌های پیشین، این روتر مجهز به یک صفحه‌ی نمایش لمسی روی خود است که ضمن نمایش اطلاعاتی نظیر آب و هوا، امکان کنترل راحت‌تر را برای شما فراهم می‌کند.

به صورت پیش‌فرض آلموند ۳ تنها قادر به اتصال به محصولات خانه‌ی هوشمندی است که از تکنولوژی ZigBee پشتیبانی می‌کنند. اما سکوریتی‌فای اعلام کرده که امکان اضافه کردن Z-Wave و بلوتوث نیز وجود دارد. این نسخه از روتر از وای‌فای 802.11ac نیز پشتیبانی می‌کند.

این روتر با قیمت ۱۱۹ دلار و از ماه‌های آینده در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29832 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/10/17 تعداد مشاهده: 1965
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر