کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعداد کاربران سرویس اپل موزیک از مرز ۱۰ میلیون نفر گذشت

شنیده‌ها حکایت از این دارد که تعداد کاربران سرویس اپل موزیک به بیش از ۱۰ میلیون نفر افزایش پیدا کرده است. اپل از چندی پیش امکان استفاده از این سرویس را برای کاربران اندرویدی مهیا کرده که به نظر می‌رسد همین موضوع باعث افزایش تعداد کاربران اپل موزیک شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ براساس اطلاعات ارائه شده تعداد کاربران سرویس اپل موزیک به بیش از ۱۰ میلیون نفر افزایش پیدا کرده است. رقیب اصلی اپل موزیک یا همان اسپاتیفای در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد.

اپل سرویس استریم موسیقی خود را در ماه ژوئن سال گذشته ارائه کرد. در اکتبر سال ۲۰۱۵ میلادی تیم کوک، مدیرعامل اپل اعلام کرد که این سرویس دارای بیش از ۶.۵ میلیون نفر کاربری است که حق اشتراک ماهیانه‌ی خود را پرداخت می‌کنند.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط تیم کوک در بازه‌ی زمانی اشاره شده، این سرویس استریم از وجود ۱۵ میلیون کاربر بهره می‌برد که از این تعداد حدود ۶.۵ میلیون نفر حق اشتراک ماهیانه پرداخت می‌کنند.

اطلاعات ارائه شده در مورد میزان کاربران سرویس استریم موسیقی اپل موزیک با انتشار گزارشی از جانب فایننشال تایمز، منتشر شده است. بنابر اطلاعات ارائه شده افزایش میزان کاربران این سرویس موسیقی پس از ارائه‌ی این سرویس برای کاربران گجت‌های اندرویدی اتفاق افتاده است. سرویس اپل موزیک با حق اشتراک ماهیانه ۱۰ دلار در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا عرضه شده است. بسیاری از افراد فعال در زمینه‌ی موسیقی امیدوارند تا این سرویس بتواند با افزایش محبوبیت، افول صنعت موسیقی دیجیتال را که در سال‌های اخیر گریبان آن را گرفته، نجات دهد.

همانطور که اشاره کردیم در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون کاربر عضو ماهیانه دارد که حق اشتراک این سرویس را پرداخت می‌کنند. تعداد کاربران کل این سرویس ۷۵ میلیون نفر است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29891 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/10/21 تعداد مشاهده: 1371
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر