کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت از لوگوی جدید بینگ رونمایی کرد

هنگامی که می‌خواهید به یک نفر بگویید در اینترنت چیزی را جستجو کند به ندرت پیش می‌آید بگویید در یاهو جستجو کن یا در بینگ جستجو کن و معمولا می‌گویید در گوگل جستجو کن.


bing-New-logo

در این شرایط شاید تلاش سایر موتورهای جستجو بی‌معنی باشد اما خب ظاهرا همچنان این رقابت برای آنها بی‌نتیجه نیست. حالا موتور جستجوگر بینگ مایکروسافت در ادامه تلاش‌های خود این بار با تغییر لوگوی خود سعی در بیشتر دیده شدن دارد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ شرکت مایکروسافت به تازگی از لوگوی جدید موتور جستجوی خود رونمایی کرده است. لوگوی جدید موتور جستجوی بینگ کاملا سبز شده و تر و تمیزتر و مطابق معمول فلت‌تر شده است.

سخنگوی مایکروسافت دلیل تغییر رنگ لوگوی بینگ به رنگ سبز را این گونه اعلام کرده که رنگ سبز به نسبت رنگ زرد لوگوی قبلی بیشتر دیده می‌شود و لوگوی جدید بینگ در دستگاه‌ها و سرویس‌های مختلف مایکروسافت بهتر دیده می‌شود.

bing-logo-history

این دومین بار است که مایکروسافت لوگوی بینگ را تغییر می‌دهد. موتور جستجوگر بینگ در سال 2009 معرفی شد و در سال 2013 لوگوی آن برای اولین بار تغییر پیدا کرد که شاید برخی از شما همچنان آن را در صفحه اول بینگ به آن صورت ببینید اما هر چه باشد به زودی این تغییر برای همگان صورت گرفته و شاهد لوگوی جدید بینگ در وبسایت آن خواهید بود.

یکی از مدیران ارشد مایکروسافت اعلام کرده که ما انتظار داریم بینگ به رشد و روند هیجانی خود ادامه دهد. ما تنها موتور جستجو هستیم که رشد مداوم را به صورت ثابت تجربه کرده‌ایم و برای 26 دوره سه‌ماهه متوالی شاهد افزایش سهم بازار خود بوده‌ایم و هیچ کاهشی را تجربه نکرده‌ایم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29981 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/10/26 تعداد مشاهده: 1878
سافت گذر