کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316224 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت، آفیس iOS را برای 3D Touch و Pencil بروز کرد

مایکروسافت نسخه‌ی تحت iOS  از مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس را بروز رسانی کرد تا از امکانات جدید آیفون‌ها و آیپد پرو پشتیبانی کند. از این پس کاربران پلتفرم اپل می‌توانند از قلمِ Apple Pencil و فناوری 3D Touch در آفیس استفاده کنند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در نسخه‌ی جدید آفیس می‌توان از ژست‌های لمسی-فشاری 3D Touch استفاده کرد. به عنوان مثال با فشار بر روی صفحه، برخی از ابزارها و قابلیت‌ها در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. پشتیبانی از فناوری 3D Touch در نرم‌افزارهای اکسل، پاورپوینت و ورد اضافه شده است. کاربر اگر روی آیکن این اپلیکیشن‌ها فشار دهد، منوی جدیدی نمایش داده می‌شود تا به اسناد اخیرا باز شده و مواردی دیگر دسترسی داشته باشد.

در نسخه‌ی جدید آفیس از قلم دیجیتال اپل پنسل نیز پشتیبانی شده است. کاربران می‌توانند از این قلم که برای آیپد پرو طراحی شده، برای یادداشت برداری، نقاشی و مواردی از این دست استفاده کنند.

قابلیت جالب دیگر، یکپارچه شدن آفیس مایکروسافت با سیستم جستجوی اسپای‌لایتِ iOS است. حالا در جستجو می‌توان اسناد ذخیره شده در مجموعه‌ی آفیس را بی‌درنگ پیدا کرد.

اپلیکیشن‌های Word, Excel و PowerPoint از طریق اپ‌استورِ اپل بصورت رایگان قابل دانلود هستند؛ اما برای دسترسی به برخی از امکانات باید در Office 365 ثبت نام کرده باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30083 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/11/03 تعداد مشاهده: 1944
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر