کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طرحی ابتکاری برای ارائه مکالمه رایگان


به گزارش سافت گذر به نقل ازشبکه خبری ICTPRESS ،  پاییز امسال هر سه اپراتور تلفن همراه طرح‌های تشویقی خاصی را برای مکالمه نامحدود مشترکان در نظر گرفتند تا بدین ترتیب در رقابت با شبکه‌های اجتماعی موبایلی، سهمی از مکالمات را به خود اختصاص داده باشند.
این طرح پس از مدتی، با مخالف‌های رگولاتور مواجه شده و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به دلایلی از جمله افت کیفیت شبکه جلوی استمرار آن را گرفت.
اما اپراتورهای مختلف، شیوه‌های متعددی برای ارائه‌ی مکالمات رایگان در نظر گرفته‌اند، البته تمام این شیوه‌ها یک میزان خاص و مشخص را شامل شده و دیگر حالت نامحدود ندارد.
در این میان یکی از طرح‌های جالب توجه، از مدتی پیش از سوی اپراتور اول اجرایی شده است.
 در قالب این طرح امکانی در نظر گرفته شده تا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مشترک بتواند در طول روز به مدت 10 دقیقه تماس رایگان درون شبکه‌ای داشته باشد.
براین اساس، کلیه مشترکان اپراتور اول می‌توانند با فعال‌سازی این سرویس به مدت 10 روز به جای بوق آزاد یا آوای انتظار برای افرادی که با آنها تماس می‌گیرند، آوای انتظار تبلیغاتی پخش کنند.
البته لازم است پیش از فعالسازی این سرویس، مشترکان توجه داشته باشند که پس از فعالسازی این طرح به مدت 10 روز امکان غیرفعالسازی سرویس آوای انتظار یا تغییر آن را نخواهند داشت.
نکته‌ی دیگر که چندان خوشایند نیست آنکه، در صورت عدم تمایل مشترک می‌تواند نسبت به غیرفعال سازی این سرویس اقدام کند، اما با توجه به این‌که بسته 10 دقیقه‌ای کماکان برای وی فعال میماند، لازم است تا معادل 10 دقیقه (670 تومان برای سیم‌کارت‌های اعتباری و 570 تومان برای سیم‌کارت‌های دائمی) پرداخت کند که این رقم به قبض مشترکان دائمی اضافه شده و از شارژ مشترکان اعتباری کسر میشود.
به همین دلیل برای غیرفعال‌سازی این سرویس در خطوط اعتباری لازم است حتما حساب فرد بیش از 670 تومان موجودی داشته باشد، چرا که در غیر این صورت امکان غیرفعال‌سازی طرح مکالمه رایگان وجود نخواهد داشت.
همچنین تاکید شده است، تعداد مکالمات رایگان در هر روز محدود بوده و ممکن است در هنگام فعالسازی سرویس، مشترکان با پیغام "ظرفیت ارائه مکالمه رایگان امروز تکمیل شده است، لطفا فردا اقدام فرمایید" مواجه شوند.
برای فعال سازی این سرویس مشترکان اپراتور اول می‌توانند ابتدا # 1 *6970* را شماره‌گیری کنند.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر هم افراد میتوانند با شماره # 9 *6970* تماس بگیرند تا اطلاعات مربوطه را دریافت کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30118 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ictpress تاریخ خبر: 1394/11/04 تعداد مشاهده: 1491
کلید واژه ها: ,
سافت گذر