کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316161 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

واتس‌اپ محدودیت تعداد اعضای گروه‌ها را به 256 کاربر افزایش داد

پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ به‌تازگی در آپدیت جدید خود محدودیت تعداد کاربران هر گروه را از 100 کاربر به 256 کاربر یعنی بیش از 2.5 برابر افزایش داده است. با وجود این‌که در لیست تغییرات واتس‌اپ این موضوع دیده نمی‌شود اما کاربران زیادی این ویژگی جدید را گزارش داده‌اند.


whatsapp

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ ظاهراً افزایش سقف کاربران یک گروه در نسخه‌های اندروید و iOS واتس‌اپ اعمال شده اما کاربران ویندوزی و بلک‌بری کماکان به همان صد نفر عضو محدود هستند. وقتی برای اولین بار بخش چت‌ها و گروه‌های واتس‌اپ را باز می‌کنید با پیغامی مبنی بر افزایش ظرفیت گروه به 256 نفر روبرو خواهید شد. روش ساختن گروه هیچ تغییری نکرده و نحوه عملکرد مدیرگروه با اعضا نیز مانند سابق است.

whatsappp-256-member-grouppp

این حرکت واتس‌اپ درست پس از اعلام عبور تعداد کاربران فعال ماهانه این اپ از مرز یک میلیارد نفر و حذف هزینه اشتراک سالانه یک دلاری این اپ انجام شده است. ظاهراً با فشار بیش از پیش رقبایی مانند تلگرام واتس‌اپ سعی دارد کاربران خود را با ویژگی‌های جدیدش کماکان نگاه دارد. به این ترتیب اگر کاربران به دلیل محدودیت تعداد اعضای گروه به ناچار از سرویس‌های دیگر استفاده می‌کردند می‌توانند مجدداً به این سرویس فیس‌بوکی بازگردند.

از آن‌جایی که فیس‌بوک قصد دارد پای کسب‌وکارهای مختلف را به واتس‌اپ باز کند وجود کاربران بیشتر در این سرویس به نفع آن خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30327 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/11/17 تعداد مشاهده: 2081
سافت گذر