کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316276 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پنج قابلیت که باعث برتری جی 5 ال‌جی در برابر آیفون 6S اپل شد

بالاخره پرچم‌دار جدید ال‌جی یعنی G5 با ظاهری تغییریافته به اینجا رسیده است. از زبان طراحی پیشینیان خود خارج شده و با پوششی کاملاً فلزی برای علاقه‌مندان آماده شده و به جای سعی در تعریف جدید گزینه‌های مرسوم، با آن‌ها همراه شده است. بااین‌وجود قابلیت‌های بهبودیافته زیادی هم دارد که طبیعتاً از گوشی‌های برتر ال‌جی نشأت می‌گیرند. مثل مفهوم دوربین دوگانه، حسگر اثرانگشت یا دکمه پاور در پشت گوشی و صفحه‌نمایشی که همیشه روشن است.

lgg5iphone6s comparison

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ طبیعتاً مقایسه‌ای بین غول جدید ال‌جی و رقیبان آن صورت خواهد گرفت؛ مخصوصاً گوشی همیشه مشهور اپل iPhone 6s. حالا اینکه چه گوشی برای چه شخصی مناسب باشد کاملاً به خود فرد و سلیقه‌هایش بستگی دارد، اما LG G5 امکاناتی را ارائه می‌دهد که چه ازلحاظ تئوری و چه ازلحاظ تجربی بی‌شک بهتر هستند. امروز 5 مورد از این برتری‌ها را برای شما آماده کرده‌ایم، با فارنت همراه باشید!

باتری جداشدنی

Removable-battery

کمتر دیده می‌شود که یک کاربر معمولی، باتری اضافه‌ای را با خود حمل کند؛ اما کسی که بیشتر اوقاتش میان تکنولوژی و انواع گجت‌ها سپری می‌شود از جاسازی منبع تغذیه‌ای تازه و پر در گوشی‌اش لذت خواهد برد. البته پاوربانک‌ها هم جالب هستند، اما در مقایسه با یک باتری نازک گوشی که به راحتی در هر کیف یا جیبی جا می‌شوند، بزرگ به نظر می‌رسند.

رزولوشن صفحه‌نمایش بیشتر و بزرگ‌تر

G5 به صفحه‌نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 مجهز شده است که باعث شده به تراکم پیکسل خوشایند 554 برسد. با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 70 درصدی، گوشی چندان بزرگ به نظر نمی‌رسد.

Bigger-higher-resolution-display

شاید آیفون 6s جمع و جورتر باشد، اما دارای صفحه‌نمایش 4.7 اینچی است که هنگام سریع تایپ کردن یک پیام با دو انگشت شست یا دیدن عکس و ویدئو، از کاربر توجه و دقت بیشتری را می‌طلبد. رزولوشن کمتر 750 در 1334 هم دارد که باعث می‌شود گوشی به تراکم پیکسل 326 PPI برسد.

افزایش حافظه داخلی به کمک microSD

دوباره امکانات حافظه‌ای نه چندان مشهور آیفون، که در آن کاربر برای رفتن فراتر از مرز 16 گیگابایتی حافظه، باید حدود 100 دلار هزینه بیشتری بپردازد.

Storage-can-be-expanded-with-microSD

LG G5 نه‌تنها با حافظه داخلی 32 گیگابایت آماده‌به‌کار است بلکه می‌توان در صورت نیاز کارت حافظه‌ای تا 2 ترابایت هم به آن اضافه کرد! زیبایی اندروید در اینجا مشخص می‌شود.

صفحه‌نمایش همیشه روشن

هرکس که از اندروید به آیفون مهاجرت کرده باشد می‌داند که هیچ راهی برای دیدن نوتیفیکیشن‌های جدید وجود ندارد، مگر اینکه گوشی را بردارید و صفحه‌نمایش را خود روشن کنید. شاید وقتی در حال خواندن درباره این ویژگی هستید بی‌اهمیت به نظر برسد، اما در عمل اینکه تنها با نیم‌نگاهی بفهمید چه چیزی انتظارتان را می‌کشد بسیار راحت‌تر خواهد بود.

Always-on-display

چندی است که گوشی‌های هوشمند اندروید با استفاده از چراغ‌های چندرنگ LED به کاربرانشان اطلاع می‌دهند که آیا چیزی نیازمند توجه آن‌هاست یا خیر. حالا LG G5 با استفاده از صفحه‌نمایش همیشه روشن کارها را یک مرحله بالاتر برده است. قسمت کوچکی از صفحه‌نمایش به شما نشان می‌دهد که دقیقاً چه برنامه‌هایی نوتیفیکیشنی را برای نشان دادن به شما در آستین دارند. حالا دیگر نیازی به تعامل به گوشی نخواهد بود، تنها با یک نگاه از آن‌ها مطلع می‌شوید.

ماژول‌ها و دوستان

ال‌جی می‌خواهد که دوباره تجربه‌ای نو و لذت‌بخش را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد، به همین علت به دنبال راه‌هایی برای گسترش تجربه کاربر و دخالت دادن سلیقه کاربران یا سفارشی‌سازی است. ارائه ماژول‌ها یکی از قسمت‌های این معادله است.

Modules-and-Friends

در حال حاضر دو ماژول برای استفاده کاربران وجود دارد. یکی از آن‌ها ماژول CAM Plus برای دوربین گوشی است که کنترل‌های مکانیکی را به آن اضافه می‌کند و باتری 1200 میلی‌آمپری هم درون خود دارد که مطمئناً لبخندی به لبان دوست داران عکس و عکاسی خواهد نشاند. دومین ماژول یک مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ از کمپانی Bang & Olufsen است که دوست داران موسیقی از داشتن آن لذت خواهند برد. ال‌جی همچنین دستگاه‌های «دوست» را ارائه خواهد داد که دستگاه‌هایی نظیر هدست واقعیت مجازی که کاربر نیازی به قرار دادن گوشی خود در آن ندارد، و پهپاد توپی متحرکی که در آن دوربین دارای آی‌پی هم جایگذاری شده و می‌توان از آن برای تفریح یا تأمین امنیت خانه استفاده کرد، هستند.

نکته اضافی: شکاف‌های آنتن درون بدنه گوشی جا گرفته‌اند

معمولاً آیفون به خاطر خطوط پلاستیکی آنتن در پشت این دستگاه مورد تمسخر قرار گرفته است. این ویژگی به سلیقه هر شخص بستگی دارد و برخی به وجود آن‌ها اهمیت نمی‌دهند و دیگران به این خطوط عادت کرده‌اند؛ اما برای بسیاری از کاربران وجود این خطوط ناخوشایند هم هست.

Bonus-Antenna-slits-integrated-into-the-body

جالب است که ال‌جی به حذف آن‌ها اقدام کرده و شکاف‌های آنتن را درون گوشی قرار داده تا از دید پنهان بمانند. احتمالاً ناب‌گرایان یا طرفداران پوریسم از این انتخاب در طراحی لذت خواهند برد!


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30683 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/12/06 تعداد مشاهده: 1649
سافت گذر