کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

آپدیت اندروید برای گلکسی اس ۶ اج پلاس از راه رسید

در حالی که طیف وسیعی از گوشی‌های بالا رده سامسونگ در صف انتظار دریافت آپدیت اندروید 6 مارشملو قرار گرفته‌اند، این شرکت کره‌ای ساعاتی پیش به‌روزرسانی اندروید 6.0.1 را برای دارندگان گلکسی اس ۶ اج پلاس منتشر کرد.

Android 6.0.1 Marshmallow update starts rolling out to Samsung Galaxy S6 edge+

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ به نظر می‌رسد سامسونگ سرانجام کار پیاده‌سازی رابط کاربری خود بر روی اندروید 6 مارشملو را به اتمام رسیده، زیرا ساعاتی پیش مجوز دریافت این به‌روزرسانی برای دارندگان گلکسی اس ۶ اج پلاس صادر گردید.

در همین رابطه برخی دارندگان گوشی‌های گلکسی اس 6، اس 6 اج و گلکسی نوت 5 ساکن کره جنوبی نیز توانسته‌اند طی ساعات اخیر آپدیت اندروید 6 مارشملو را دریافت کنند، از این رو در روزهای پیش روی باید منتظر اضافه شدن رام‌های دیگری از این محصول به جمع آن‌هایی که توانسته‌اند به بسته به‌روزرسانی مذکور دسترسی پیدا کنند باشیم.

gsmarena_001

در هر حال تاکنون تائید گردیده که دارندگان گلکسی اس ۶ اج پلاس تحت قرارداد SK Telecom در کشور کره جنوبی اکنون می‌توانند به طور مستقیم و یا از طریق برنامه Samsung’s Smart Switch، آپدیت اندروید ۶.۰.۱ مارشملو را با فریم ویر G928SKSU2BPAG که حدود 1 گیگابایت حجم دارد را دریافت نمایند.

انتظار می‌رود این بسته به‌روزرسانی اکثر قابلیت‌های اندروید 6 مارشملو از قبیل حالت ذخیره‌سازی انرژی Google Now on Tap ،Doze مرورگر اختصاصی سامسونگ با قابلیت مسدودسازی تبلیغات صفحات اینترنتی  و یا امکان نظارت بیشتر بر دسترسی اپلیکیشن‌های جانبی را برای   گلکسی اس ۶ اج به ارمغان آورد.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30685 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/12/06 تعداد مشاهده: 1926
سافت گذر