کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

Redmi 3S شیائومی با اسکنر اثر انگشت معرفی می‌ شود

به نظر می‌رسد که به زودی شاهد معرفی گوشی هوشمند میان‌رده جدیدی از سوی شیائومی خواهیم بود. طبق اخباری که به تازگی منتشر شده است ردمی 3 اس در حال گذراندن مقدمات لازم برای حضور در بازار است.

Redmi 3S شیائومی با اسکنر اثر انگشت و قیمت ۱۲۲ دلاری معرفی می‌ شود

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ شیائومی همچنان رقابت شدیدی را با هواوی در چین تجربه می‌کند. این شرکت اخیرا و در  جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ از پرچمدار جدید خود یعنی Mi 5 رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی که مدت‌ها بود انتظارش کشیده می‌شد و حالا در چین به فروش می‌رود. همچنین انتظار می‌رود که طی هفته‌های آتی شاهد عرضه این گوشی در سایر بازارها هم باشیم. 

اما شایعات حاکی از این است که شیائومی در حال کار روی یک گوشی هوشمند میان‌رده است که شباهت زیادی به ردمی ۳ خواهد داشت که پیش از این در ماه ژانویه معرفی شده بود. این گوشی هوشمند پیش از این در TENAA رویت شده و اطلاعاتی از آن فاش شده است. 

حالا طبق اطلاعاتی که به تازگی در مورد گوشی هوشمند جدید شیائومی بدست آمده به نظر می‌رسد که از نظر سخت‌افزاری این گوشی شباهت بسیار زیادی با ردمی ۳ دارد؛ با این تفاوت که گوشی جدید که احتمالا Redmi 3S نام خواهد داشت به اسکنر اثر انگشت نیز مجهز است. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به زودی معرفی شود؛ هر چند که تاریخ دقیقی هنوز برای مراسم معرفی آن از سوی شیائومی اعلام نشده است. برخی معتقدند که احتمالا ردمی 3S در تاریخ ۶ آوریل (۱۸ فروردین) همزمان با ششمین سالگرد تاسیس شیائومی معرفی می‌شود.

شاید جالب باشد که بدانید قیمت ردمی ۳ اس نیز مشخص شده و برای خرید این گوشی هوشمند باید فقط ۱۲۲ دلار بپردازید. طبق اطلاعات موجود در TENAA گوشی هوشمند ردمی ۳ اس شیائومی به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن 720p یا 1080p، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۶ با ۲ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مجهز است و شیائومی برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30902 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/12/22 تعداد مشاهده: 1513
سافت گذر