کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندروید N به شما امکان جابجایی و کپی کردن متن را می‌دهد

هنوز تا انتشار اندروید N زمان زیادی باقی مانده، اما نسخه جدید این سیستم عامل پرطرفدار از هم اکنون خبرساز ظاهر شده است، از طرف دیگر نسخه پیش‌نمایش مخصوص توسعه دهندگان اندروید N نیز به تازگی انتشار یافته است، جالب اینجاست که در این نسخه کاربر امکان جابجایی و انتقال متن را در بین اپلیکیشن‌ها دارد.


Android-N-preview

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اگر از کاربرهای سیستم‌عامل‌ کامپیوترهای خانگی هستید به خوبی از اهمیت امکان جابجایی متن و الحاق آن به سایر برنامه‌ها باخبر هستید، جالب اینجاست تاکنون خبری از این امکان پرکاربرد در اندروید نبوده است؛ اما همان‌گونه که در بالا اشاره شد ظاهرا در اندروید N این مشکل برطرف می‌شود و کاربران قادر هستند متون انتخاب شده را بین اپلیکیشن‌های مورد نظر جابجا کنند.

بر اساس گزارشی که توسط بلاگ اندروید پلیس منتشر شده است، اندروید N از ویژگی چند پنجره‌ای (Multi-Windows) برخوردار است، این ویژگی باعث می‌شود کاربر چند اپلیکیشن مختلف را در کنار یکدیگر باز کند. ناگفته نماند که این ویژگی تاکنون در تبلت‌ها قابل دسترسی بود، البته با توجه به ابعاد بزرگ‌تر صفحه‌نمایش تبلت‌ها امکان مرور چند اپلیکیشن در کنار یکدیگر چندان هم دور از ذهن نبود، اما به هر ترتیب گوگل تصمیم گرفته تا از این به بعد کاربران گوشی‌های موبایل هوشمند نیز بتوانند با نسخه بعدی اندروید چند اپلیکیشن را در کنار یکدیگر باز کنند.

با این حساب در نسخه بعدی اندروید به لطف ویژگی چند پنجره‌ای کاربران قادر هستند متنی را انتخاب و آنرا به پنجره جدید جابجا کنند. برای نمونه فرض کنید در حین نوشتن پیام ایمیلی هستید و قصد دارید در پیام خود متنی را از اینترنت اضافه کنید، به این ترتیب کافی است تا پنجره مرورگر خود را باز کرده و پس از انتخاب متن آنرا به ایمیل خود بکشانید یا به اصطلاح دِرَگ (Drag) کنید.

کاربران فعلی اندروید برای انجام فرآیند بالا باید متن را از پنجره مرورگر خود انتخاب کرده، آنرا در حافظه کپی کنند و سپس به اپلیکیشن ارسال ایمیل خود مراجعه و در آنجا متن را الحاق کنند. ناگفته نماند که سامسونگ مدتی است این ویژگی را در گوشی‌های سری گلکسی خود تعبیه کرده، اما همان‌گونه که اشاره شد سایر گوشی‌های هوشمند اندرویدی از این مزیت بی‌نصیب مانده‌اند که با انتشار اندروید N، این نقص برطرف خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30909 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/12/22 تعداد مشاهده: 2058
سافت گذر