کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزونه Page Analyzer برای مرورگر اج رویت شد

مایکروسافت تصمیم دارد به‌زودی پشتیبانی از افزونه‌ها را به‌مرورگر اج اضافه کند و حال اسکرین‌شاتی منتشر شده که یکی از این افزونه‌ها را نشان می‌دهد.


افزونه Page Analyzer برای مرورگر اج در مایکروسافت استور رویت شد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مایکروسافت به‌زودی پشتیبانی از افزونه‌‌ها را برای مرورگر اج در ویندوز ۱۰ اضافه خواهد کرد. انتظار می‌رود که این غول دنیای تکنولوژی پشتیبانی از افزونه را همراه با نسخه پیش‌نمایش Insider برای ویندوز ۱۰ معرفی کند. به‌احتمال زیاد در زمان عرضه اولیه شاهد افزونه‌هایی نظیر AdBlock، پینترست، Reddit و موارد این چنینی خواهیم بود. حال WindowsBlogItalia اسکرین‌شاتی را منتشر کرده است که در آن می‌توان به‌وجود افزونه‌ای جدید با نام Page Analyzer پی برد که توسط Voloron.js توسعه یافته است.

افزونه Page Analyzer

این اسکرین‌شات افزونه مذکور را در ویندوز استور نشان می‌دهد و این بدان معنا است که کاربران برای دریافت افزونه‌های اج باید از طریق Windows Store وارد عمل شوند. افزونه Page Analyzer به‌توسعه دهندگان وب این امکان را می‌دهد که به‌سادگی ویژگی‌های وب‌سایتشان را تست کنند و بازخورد مناسبی را نیز از آن دریافت کنند.

افزونه Page Analyzer

WBI مدعی شده که توانسته‌اند افزونه مذکور را نصب کنند و بنابر گفته آن‌ها فرآیند نصب نیز همانند شیوه نصب اپلیکیشن‌های عادی بوده است و منو استارتی نیز همانند سایر اپلیکیشن‌ها نمایش داده می‌شود. بعد از نصب، دکمه‌ای در بخش دستورات مرورگر اج افزوده می‌شود. البته این وب‌سایت موفق به‌فعال سازی و استفاده از آن نشده است.

گفته می‌شود که این افزونه از پردازنده‌های ARM پشتیبانی می‌کند و با این اوصاف حضور افزونه‌ها در ویندوز ۱۰ موبایل بسیار سریع‌تر اتفاق خواهد افتاد. البته تا حضور افزونه‌ها در مرورگر اج زمان زیادی باقی نمانده است و احتمالا مایکروسافت روز دوشنبه نسخه جدیدی از ویندوز ۱۰ را برای کامپیوتر‌ها منتشر خواهد کرد. نظر شما در خصوص حضور افزونه‌ها در مرورگر Edge چیست؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30924 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/12/23 تعداد مشاهده: 2259
سافت گذر